Vectra GTS Z18XER facelift, tips and tricks

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra GTS Z18XER facelift, tips and tricks

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272638
    custom
      Lid sinds:
      19 December 2004

      Hi,

      Na jaren Opel te hebben gereden ben ik overgestapt op een E46 BMW, bevalt prima maar we hebben nu ons oog op een Vectra C GTS van na de facelift laten vallen.

      Ik kan online best wat dingen vinden, kraken onderstel, distributieriem bij 150.000, kachel ventilatie…. Maar zijn er dingen waar ik op moet letten specifiek van na de facelift, of voor de Z18XER, ik weet dat de waterpomp niet door de distributie wordt aangedreven, dit is altijd een mooie combi om te vervangen natuurlijk.

      Als jullie nog tips en tricks hebben… het is een redelijk volle versie, met leer, kleuren navigatie, parkeersensoren rondom, regen en lichtsensor

      Alvast bedankt!

      #18289698
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Letten op ratelen tijdens het starten, is een teken dat de nokkenas verstellers aan het overlijden zijn.

        #18289699
        sw_reijnders
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 October 2005

          en als er een LPG installatie in zit of in gezeten heeft, vooral laten staan en een andere zoeken!!!

          #18289700
          custom
            Lid sinds:
            19 December 2004

            Ja LPG dat gaat niet dat had ik ook gevonden, wel jammer want dat hebben we nu in de E46 en bevalt ons prima.

            Ratelen bij het starten nokkenasverstellers, thanks!

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.