Vectra C Z32SE Probleem Onstekings fout

Forumindex Forums Techniek V6. C25XE / X25XE / X30XE / Y26SE enz Vectra C Z32SE Probleem Onstekings fout

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18338105
    fkmanta
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 March 2005

      Ik heb sins vorige maand een vectra c gekocht met een z32se motor
      Nu heeft ie het probleem dat hij de foutmelding geeft van verbrandings fout nummer 5 werdt mij gezegt (niet zelf na geken toen)
      NU heb ik de bobines beide vernieuwt en heb ze via duitsland laten komen maar wel bosch
      Heb er ngk bougies ingezet zoals voorgeschreven
      Moet ook toegeven dat er wel op de bobines made in slowenie staat maar oke wel beide gewisseld
      Nu krijg ik weer de storing maar het vreemde is wel dan onstekings fout 5 meerdere malen en ook wel een paar keer nummer 1 en ook al 1 of twee keer nummer 3
      Nu lijkt het mij haast onmogelijk dat het aan de bobines ligt ook al zijn ze uit het oostblok
      Maar dan alle 3 storing en de 2 4 6 bobine helemaal niet
      Moet ik het ergens zoeken in de kabelboom of computer aarding misschien
      Zou fijn zijn als ik dit samen met jullie zou kunnen oplossen

      Mvg

      Frits

      #18338106
      xr1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 January 2006

        Dat is de gas vectra van marktplaats? Degene waar jij hem hebt van gekocht heeft hem enkele weken gehad omdat ie wist dat de motor niet goed was.
        Toen die bij de eigenaar daarvoor tekoop stond ben ik daar ook wezen kijken …..cil 5 heeft bijna geen compressie.
        En dit onderwerp is ook hier al besproken op dit forum …

        #18338146
        fkmanta
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 March 2005

          Ik ga de compressie deze week eens opnemen maar ben er van overtuigd dat deze wel redelijk is want er zijn momenten als ie gereset is dat ie heel netjes op 6 pitten loopt en dan zou ie met compressie verlies toch niet zo mooi lopen net sprak ik iemand en zei dat ik maar eens de lamba zonnes moest nakijken.
          toch bedank voor het bericht alvast we we gaan verder kijken desnood komt er een ander blok in maar dat is wel het laatste wat ik wil doen
          Want verder vindt ik het een mooie grote auto op gas en automaat

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.