Vectra C, welke motor keuze.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C, welke motor keuze.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18353916
    Puddingbroodje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 March 2018

      Goede avond,

      Lang lopen twijfelen maar kan niet echt mijn antwoorden vinden waar ik naar op zoek ben. Rij momenteel een TDCI Station met 42x.xxx KM op teller. Maar heb altijd een zwak gehad voor een Vectra C GTS uiterlijk is die 10/10 :praying02: . Maar nu mijn vraag, komt die.

      Ik wil dus een Vectra C aanschaffen (facelift) en dan weer een diesel. Maar wat is nou een betrouwbare diesel motor van Opel van het model Vectra C, ik hou wel van een beetje vermogen :smiley-car:

      Mij leek de 1.9 cdti 150pk wel een mooie motor (met chip), alleen weet niet of het een betrouwbare motor is.

      En wat is eventueel een goede benzine motor van de Vectra C (stel situatie wijzig en moet benzine rijden) de 1.8 122pk, 1.8 140pk, 2.2 147pk, 2.0 turbo?

      Mijn excuses als ik mijn vraag verkeerd geplaatst hebt.

      #18353968
      Vectra G1T8S
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 May 2016

        [quote quote=18353916]Goede avond, Lang lopen twijfelen maar kan niet echt mijn antwoorden vinden waar ik naar op zoek ben. Rij momenteel een TDCI Station met 42x.xxx KM op teller. Maar heb altijd een zwak gehad voor een Vectra C GTS uiterlijk is die 10/10 :praying02: . Maar nu mijn vraag, komt die. Ik wil dus een Vectra C aanschaffen (facelift) en dan weer een diesel. Maar wat is nou een betrouwbare diesel motor van Opel van het model Vectra C, ik hou wel van een beetje vermogen :smiley-car: Mij leek de 1.9 cdti 150pk wel een mooie motor (met chip), alleen weet niet of het een betrouwbare motor is. En wat is eventueel een goede benzine motor van de Vectra C (stel situatie wijzig en moet benzine rijden) de 1.8 122pk, 1.8 140pk, 2.2 147pk, 2.0 turbo? Mijn excuses als ik mijn vraag verkeerd geplaatst hebt.[/quote]

         

        ik dacht dat je met die diesel toch wel problemen hebt met wervelkleppen? DMV schijnt een kwaal te zijn, tegenwoordig bij elke diesel.

        wat betreft benzine kan ik je de z18xer 140 van harte aanbevelen. de 122pk is van voor de facelift. als je de zoek opdracht zoekt heb je een boek vol aan info over de z18xer

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.