Vectra C GTS Wiellager vervangen achterzijde

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C GTS Wiellager vervangen achterzijde

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #18298540
    corsabc20xe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 June 2011

      Klinkt erg herkenbaar. Liggen bij mij al vanaf de zomer. Vervang ze ook meer preventief. Achter was afkeur en heb meteen een hele set gekocht.

      #18298541
      crunch81
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 March 2015

        Had jij ook al last van joelend geluid? (Joelend? Ik heb niet de van dale bekeken, maar lijkt me niet helemaal juist :)

        Als het afkeur is dan had je er al een behoorlijke speling in je lager of kan het zijn dat een defecte lager niet altijd dat geluid hoeft te maken?

        #18298542
        corsabc20xe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 June 2011

          Het was wel te horen maar niet heel hard. Er zat niet veel speling op maar zat op het randje zei de keurmeester. Dus toen meteen een nieuwe set skf lagers er tussen gemaakt. Samen met me maat. Heb toen maar meteen voor de voorkant ook alvast besteld. Just in case. Als binnenkort me nieuwe remmen binnen zijn gaat het hele spul meteen vv worden. Was nu trouwens voor alle lagers minder kwijt als 1 lager bij de dealer laten vv. Setje was 320,- ofzo en 1 lager laten doen was 350,-
          En dan heb ik geen rommel maar netjes alles skf.
          Ebay im loving it.

          #18298543
          crunch81
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 March 2015

            Ja, die prijzen gaat natuurlijk helemaal nergens meer over he, gewoon simpelweg niet te betalen vier lagers laten vervangen bij de dealer.

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.