Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Vectra C GTS verlichting valt uit?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 februari 2014 om 19:38 #17264001
Hallo allemaal,
Ik heb al gezocht op het forum maar kan zo niets vergelijkbaars vinden;
Ik heb sinds enige tijd last van uitvallende verlichting,
de koplampen gaan dan even een tel uit en de dashboard verlichting knippert dan ook even van nacht naar dagmodus.Ik heb xenon koplampen, auto toen gekocht met de gedachte dat het origineel was, maar blijkt aftermarket.
Weet niet of hier het probleem in zit, heb wel eens een kapotte lamp gehad, maar dit geeft hij netjes aan op BC.Als hij er last van heeft, en ik speel een beetje met het gas dan wordt het erger en minder erg.
Ook viel mij op dat als ik stuur de dashboardverlichting en de BC-verlichting iets flikkert, kan dit ermee te maken hebben?Het gaat om mijn Vectra C GTS 2.2dti automaat
Bvd Erik
10 februari 2014 om 20:17 #18216637Lijkt wel dynamo probleem
12 februari 2014 om 17:41 #18216638Zoiets dacht ik ook al.
Misschien heeft het ook te maken met het volgende;
Ik heb al enige tijd startproblemen, hierdoor zal de accu niet optimaal gevuld zijn bij wegrijden.
En dit is nu net wanneer ik er last van heb, als ik naar mijn werk rijd (+/-25min), dan heb ik alleen de 1e vijf minuten last van de knipperende en uitvallende verlichting. Daarna niet meer.De verlichting valt niet altijd uit, maar kan aan de BC wel zien dat er iets niet goed is want bij “spelen” met het gas gaat het display feller en minder fel branden.
Vanavond de accutester er maar even bij pakken.
12 februari 2014 om 20:23 #18216639Als je stilstaat en je draait je stuur knippert (dipt) de verlichting bij meer en deel C vectra’s de Electrohydrolische pomp trekt erg veel stroom, ook dashboard verlichting en interieur verlichting dipt iets bij draaien van stuur bij stilstand.
Kan controleren de massa draden…mijne doet dit al vanaf ik hem heb dat is ruim 4 jaar. Ik heb geen uitval van verlichting…..Onder rijden geen lastJe vindt het wel meer terug op het forum sommige hebben er een zwaardere accu ingezet
viewtopic.php?f=6&t=16040426 februari 2014 om 17:52 #18216640Ik heb er nu ook een nieuwe en zwaardere accu ingezet. Probleem lijkt in iedergeval verholpen. :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.