vectra c gts instrumenten paneel valt soms uit

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vectra c gts instrumenten paneel valt soms uit

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210342
    jorisor
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Hallo allemaal,

      ik heb nu in 1 maand tijd 2x meegemaakt dat mijn instrumentenpaneel tijdens het inschakelen niet aan ging. Dus geen toerenteller, kilometerteller, storingen, etc. De auto start en rijdt wel gewoon.

      De auto heb ik de eerste keer laten uitlezen bij de dealer. CIM module ontbreekte (stuk?). Na het wegrijden bij de dealer werkte alles weer gewoon.

      2 weken later, vanochtend dus, start ik de auto, hetzelfde probleem. Ik verstel het stuur een aantal keer, en alles werkt weer. Ik denk nu dat de stekker van de CIM module los zit. Ik weet alleen niet waar deze dit en hoe ik de kappen van het stuurhuis het beste kan demonteren.

      Mijn vraag, heeft iemand ervaring hiermee, en hoe kan ik het makelijkste de plastic kappen van het stuur halen?. Alvast bedankt voor de genomen moeite.

      Joris

      #17491747
      GTS Power
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 May 2008

        kijk eens als de het stuur maximaal verdraaid naar links of rechts of er een schroef achter zit op die kunstof kappen:hmmz
        teminste zo werkt het bij een astra f wel.

        #17491748
        sfr
          Lid sinds:
          5 January 2009

          Ik heb eventueel wel een goede 2de handse CIM module tekoop.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.