Vectra c caravan 2.2 16v

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra c caravan 2.2 16v

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18372347
    Jolanda Woś
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 February 2020

      Hallo leden,

      Ik heb een vraag over mijn Vectra c caravan 2.2 16v. Mijn uitlaat is bijna kapot en nu wil ik er een andere uitlaat onder maken maar de originele is een splitter aan het einde naar 2 uitlaten. Nu wilde ik er zelf gewoon 1 uitlaat van maken aan maar 1 kant maar iemand zei me dat dit niet goed is omdat de auto dan niet voldoende zijn lucht kwijt kan. Klopt dit? Kan ik het alleen op de originele manier doen? De oude is namelijk heel erg zwaar en wil er gewoon een lichtere van maken eventueel met 2 pijpen aan 1 kant zo een sportmodel maar niet de originele die zo zwaar is. Maar ik twijfel dat ik mijn auto niet te veel ga overbelasten. :help:

      #18372365
      dappie
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 July 2008

        Hoi Jolanda

        probeer er eerst eens achter te komen waar je vec nieuw mee geleverd is, misschien is het dubbele systeem

        wel door de vorige eigenaar gemonteerd, ik zou het even vragen bij de dealer, die kunnen je het zo vertellen.

        #18372394
        McKaamos
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 December 2009

          De hele pijp naar achter is dezelfde diameter, dus als de uitlaat al een restrictie zou zijn, dan zat die al ver voor het gesplitste gedeelte.

          Gewoon een enkele er onder hangen, gaat helemaal goed komen.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.