Vectra c 1.9 CDTI start moelijk

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra c 1.9 CDTI start moelijk

  • Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 juni 2017om 09:31 door Anoniem.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18341561
    mike_moh23
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 April 2017

      Hallo beste opel leden,
      Ik ben nieuwe hier en mijn naam is mike kom uit Eindhoven,Ik rij op moment vectra c uit 2006 met 1.9 CDTI motor,nu is het probleem met koude moter auto bijna niet aan wil slaan met warme moter geen probleem,nu weet ik als ik temperatuur sensor stekker los maak de auto langer voorgloeit en auto wel in een x start.accu is goed en getest,gloeibougies nieuwe en ook relais van gloei nieuw.? Kan er anders via de Opcom bvb de.gloei tijd worden aan gepast of iets want om elke keer stekker los te.maken en vast is ook.geen pretje mvg mike

      #18341635
      chevywizard
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 January 2017

        Is je startmotor nog wel goed?

        Ik had dezelfde symptomen(ook 1.9 CDTI) en na vervanging van de koolborstels in de startmotor was hij weer als nieuw.

        #18341637
        mike_moh23
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 April 2017

          Hallo jha dat denk ik wel,want als temperatuur Meter Afhaal start i in een draai,ook als moter warm is in een x,is alleen bij langer dan 6 uur stil staan.mvg mike

          #18344202
          lodewijk72
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 June 2017

            Goedemiddag wat je kunt doen is een orgineele sensor monteren een imitatie werkt te
            nie bij mij probleem is nu over

            grt leo

            #18344289
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Ik heb nu hetzelfde probleem. Heb een startmotor uit een insignia gehaald. Morgen ga ik m monteren. Laat t wel weten 1.9 cdti 120 pk

              #18344378
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                Gisteren startmotor vervangen. Ik moest het wel grotendeels van bovenaf doen want van onderen kan ik dat ding niet bereiken. 1 bout aan de onderzijde van de startmotor moest ik wel van onderaf doen omdat de pluskabel vast zat op de moer.

                Start weet perfect! Wereld van verschil

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.