Vectra C 1.8 Ervaringen?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra C 1.8 Ervaringen?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #17900269
    ReNeGade316
      Lid sinds:
      27 November 2007

      rij zelf een 1.8 met een verbruik van +/- 1 op 13 woon/werk verkeer en niet zo’n zware rechtervoet moet wel zeggen dat ik zelf de 1.8 toch wel iets vermogen vind missen voor echt sportief rijden ook omdat de ecotec motor pas bij hogere toeren meer gaat accellereren maar rijd zeker wel bijzonder lekker/comfortabel dus als je gewoon een comfortabele auto wil die goed met het overige verkeer mee kan gaan heb je aan de 1.8 zeker genoeg voor meer sportief rijden zou toch wel iets meer motorvermogen welkom zijn :D

      #17900270
      Lamborghini
        Lid sinds:
        9 August 2009

        Ik rij zelf een 1.9 diesel met 160pk. Verbruik volgens mijn BC van de afgelopen 10.000km was 1:16. Nu is dat met veelal stads km’ers en geen rustige rijstijl. Op de snelweg haal ik met gemak 1:19.
        Als je dit alles vergelijkt met de 1.8/2.2 benzine dan zit ik al na een 10.000km goedkoper (incl wegenbelasting) en ik heb ook nog eens meer power.

        #17900271
        pepoe
          Lid sinds:
          2 March 2009

          Eventjes weggeweest, maar hartstikke bedankt voor de reacties, zeer interessant.

          Nu kom ik over 3 weken weer thuis en wordt het nu echt interessant om op marktplaats, gaspedaal te speuren.

          Zoals ik al zei wou ik voor de 1.8 gaan, nu vind ik de 2.2 ook zeer interessant.

          Nu is mijn vraag of de 2.2 in de c1 een distributieriem of een ketting heeft, heb volgens mij weleens iets gelezen dat die een ketting heeft waar wel wat mankementen aanzitten? Ik hoop dat jullie je ervaringen hier willen delen, ook als ik hier wat rondsneup is het verbruik niet veel hoger als bij een 1.8.

          Jullie zouden mij hartstikke helpen om hier wat te posten, iig alvast bedankt!

          #17900272
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            ketting, en je hebt goed gelezen over de ketting.

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.