Vectra B1 voorruit vervangen, waar? tips?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra B1 voorruit vervangen, waar? tips?

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17254270
    Lemmens
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 October 2005

      Dag mensen! Het nieuwe jaar begon met een mooie barst (niet eens een sterretje) in de voorruit. Aanvankelijk bleef ie fijn op de plek maar inmiddels is ie hard bezig van rechtsonder richting mijn zichtveld te komen. Kortom: ’t wordt langzaam eens tijd voor een nieuwe voorruit.

      Zelf vervangen heb ik al eens gedaan bij een auto maar ik vond dat geen succes aangezien het vreselijk kl*tewerk is als je niet het juiste gereedschap hebt. Ik wil ‘m dus laten vervangen en aangezien mijn auto bij aanschaf al 10 jaar + was, heb ik geen WA+ hetgeen dus betekent dat ik het uit eigen zak moet betalen. Beetje jammer is het wel maar ik vroeg me af of er mensen zijn die toevallig een goed adres weten (liefst in omgeving Zuid Limburg aangezien ik anders ’t geld kwijt ben aan benzine, dat schiet natuurlijk ook niet op) waar het voor een redelijke prijs vervangen kan worden. Gaat om een eenvoudige nieuwe (groen) getinte voorruit met zonneband voor een B1. Alvast dank voor het meedenken!

      Bij Carglass moesten ze in ieder geval de kosten voor advertenties en TV reclames eruit hebben, die valt dus al af in de race voor prijs/kwaliteit. ;)

      #18093243
      blackbonkie
        Lid sinds:
        26 October 2009

        even op marktplaats zoeken

        #18093244
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          tja, ik heb op mijn B1, als B2 een Casco+ verzekering met ruit schade..

          het kosste mij voor de Vectra-B1 (2.5 V6 handgeschakeld in CDX uitvoering) 24euro in de maand, aan totale verzekerings kosten
          het kost mij nu voor de Vectra-B2 Caravan (2.5 V6 handgeschakdeld in CDX uitvoering 23 euro in de maand, aan totale verzekerings kosten.

          de kosten voor het Casco+ pakket is nog geen 5 euro extra in de maand voor mij, geen enkele reden om het niet te doen dus… gezien ik al een ruit of 4 heb laten verwisselen

          Willem

          #18093245
          sander2.5v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 April 2011

            Ik was zelf in tilburg geweest (via marktplaats), koste me 135 euro in totaal. Mooi prijsje, en ook gelijk een blauwe zonneband erop natuurlijk!

            #18093246
            Lemmens
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 October 2005

              Dank voor de tips! Ga er eens achteraan! ;)

              @ Wim-V6: Was inderdaad ook handig geweest, al wilde de verzekering het nu weer niet, of ik moest weer flink meer gaan betalen. :???:

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.