vectra b1 alarm vraag

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vectra b1 alarm vraag

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258779
    opelfreak1975
      Lid sinds:
      12 September 2009

      ik weet een vectra b1 met fabrieks alarm te staan in de sloop maar heb een vraag wat heb je nou precies nodig en zou het gaan werken bij onze vectra b2 bj 2000

      #18154764
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Ligt aan of het voorbereid is.

        indien voorbereid:

        – Cv stuurkast (kiekert)
        – Afstandsbedieningen, je kunt jouwe niet programmeren hierop, andere frequentie
        – Ultrasoonsensoren in B stijl incl draad naar beneden
        – Motorkapschakelaar
        – Schakelaar Dashboard
        – Claxon onder paravan

        > Knoopjes met elkaar verbinden links achter de Afdekplaat rails, en rechts bij het achterlicht (of was het nou andersom)
        > je kan wat gezeur hebben met goed willen werken, dat is op te lossen met een op-com, en blijven resetten bij opslot drukken tot het rode ledje niet meer snel knippert)
        – Dit komt door je linker deurslot die deze niet gewend is

        #18154765
        opelfreak1975
          Lid sinds:
          12 September 2009

          afstands bedieningen moet ik ff kijken of die er nog zijn bij die auto maar rest zit er nog in en moet ff kijken bij onze en op dachboard rail waar schakellaars zitten zit al bedrading dus moet alleen de rest hebben morgen ga ik ff kijken wat er nog meer in zit en of de sleutels er nog zijn

          #18154766
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            anders heb je de juiste AB’s nodig en Security code van de CV stuurkast..

            Willem

            #18154767
            sw_reijnders
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 October 2005

              dan zou ik zowiezo de Security code van die auto proberen te achterhalen.
              en anders het Chassis nummer opschrijven zodat je die altijd nog kan opvragen bij de VOD

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.