Vectra B velgen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra B velgen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18358605
    Pitbullpietje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 May 2015

      Ik had geprobeerd een advertentie te maken, maar zonder foto wordt ie niet geplaatst blijkbaar.

      Doordat ik in de zomer en winter op 17″ rijd, heb ik de originele 15″ over. (5-gaats)

      Hier ga ik niks mee doen, en met de verhuizing in zicht, hoop ik er iemand anders een plezier mee te doen.

      Ophalen voor een kleinigheid.

       

      #18359293
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Ik zou er winterbanden omleggen, want meestal krijg je er geen drol voor.

        Maar iets meer info over de velgen en banden (merk, type, maat en hoeveel mm nog over, productiedatum – dotcode) is misschien verstandig?

        En waar ze liggen. B-)

        #18359593
        Pitbullpietje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 May 2015

          [quote quote=18359293]Ik zou er winterbanden omleggen, want meestal krijg je er geen drol voor. Maar iets meer info over de velgen en banden (merk, type, maat en hoeveel mm nog over, productiedatum – dotcode) is misschien verstandig? En waar ze liggen. B-)[/quote]

           

          Ik heb voor de winterperiode een set 17″ met banden van een Saab Vector. Zomertijd op Vectra C 17″.  Geen reden dus om op 15″ te gaan rijden.  B-)

          Wat ik heb liggen zijn de originele 6×15 Vectra Onyx velgen. Steek 5×110 zo uit mijn hoofd.

          De banden vind ik versleten, en eentje is lek op een plek waar geen prop in kan.

          Ze liggen in IJmuiden, en hoeven niet veel te kosten.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.