Vectra b opc

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra b opc

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #18115572
    opelvectra
      Lid sinds:
      29 June 2004

      klopt helemaal,volgens mij reden ze met een 2 liter motor
      i500 met 2.5 liter v6
      er is geen opc straat versie gebouwd alleen touring

      #18115573
      opelvectra
        Lid sinds:
        29 June 2004

        Opel Vectra STW 98
        by racebay on 18/07/09 at 6:45 pm

        click for details and contact
        Chassis number RV10/98/99 built by Opel Performance Center. This car is in perfect shape, it comes with many spare parts, including spare engine. Total (complete) rebuild made at the start of season 2010. Serbian Super Touring Car champion on 2007-2010. season. Car is driven before Milovan Vesnic by Uwe Alzen and Roland Asch. Price for the car and spares is 75.000€

        oeps beetje duur

        #18115574
        Andre_Ede
          Lid sinds:
          16 June 2006

          Voor zover bekend zijn er 32 Class2 Vectra’s gebouwd, die over de hele wereld gereden hebben, zelfs als Holden Vectra en Chevrolet Vectra deden deze auto’s mee aan de diverse class2 wedstrijden.
          De diversen Vectra’s, wisselde dan ook regelmatig van Merk naam, het ene jaar was het een Vauxhall en dan ineens een Opel om een paar weken later op te duiken als Holden.

          De auto kunnen gebouwd zijn door, SMS, OPC, Triple8, of Ray madlock.

          #18115575
          marco-ehv
            Lid sinds:
            28 December 2012

            vraagje aan sander2.5v6: hoezo word een sport edition II beschouwt als een OPC? ik heb zelf een sport edition II maar ik kan toch niet zeggen dat ik een gevoel heb dat ik een opc rij.
            mijn vectra zit bomvol opties met origineel navi, stoelverwarming , lederen bekleding, xenon etc maar opc heeft toch andere bumpers en qua motor zijn ze toch ook meer gekieteld dan een gewone??

            mvg marco

            #18115576
            SvenVectraB
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 September 2012

              @usbstick wrote:

              @SvenVectraB wrote:

              oke bedankt allemaal!!!
              maar toch een vet hok,..
              zo komt de mijne er ook uit te zien, op de kleur na dan,..
              ik zou voor zwart gaan ma nu ik dit gezien heb,… toch wel vet zo’n opc-blauwe kleur ;-)

              opc blauw op een B sedan? dan vind ik het net zo’n weg werkers wagen, alleen nog een paar oranje zwaailampen erop..

              NJa op een stationwagen ja,.. heb dezelfde als op de foto,.. Zender achterbumper heb ik al, Ben nog op zoek naar een zender voorbumper of de i500b2 voorbumper, irmscher grill en kofferklepspoiler van irmscher.

              Van zodra ik alle stukken heb, worden ze gespoten en op de auto geplaats,.. weet alleen nog niet welke kleur,.; vind dat opc-blauw wel iets hebben, maar is me wel vrij duur,..

              #18115577
              dion87
                Lid sinds:
                22 August 2011

                @SvenVectraB wrote:

                een i500 is het niet denk ik,.. jammer da’k niet meer foto’s heb.

                zo een staat er ook bij mij in de buurt, zal volgende keer ff plaatje schieten

                #18115578
                SvenVectraB
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 September 2012

                  dat zou wel leuk zijn DION87. alvast bedankt!!

                  #18115579
                  sw_reijnders
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    27 October 2005

                    @marco-ehv wrote:

                    vraagje aan sander2.5v6: hoezo word een sport edition II beschouwt als een OPC? ik heb zelf een sport edition II maar ik kan toch niet zeggen dat ik een gevoel heb dat ik een opc rij.
                    mijn vectra zit bomvol opties met origineel navi, stoelverwarming , lederen bekleding, xenon etc maar opc heeft toch andere bumpers en qua motor zijn ze toch ook meer gekieteld dan een gewone??

                    mvg marco

                    De duitse Sport Edition II (die met zender bumpers geleverd is) wordt in de UK altijd OPC genoemd.
                    vraag me niet waarom, zijn verdomd eigenwijs die lui.

                    Volgens mij vinden ze de bijpassende grill lijken op die van de Astra OPC/VXR

                    #18115580
                    wim-v6
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      12 August 2005

                      Het is gewoon simpel, De beweerde OPC uitvoering is een Vectra-B in de Duitse Sport-Edition-II uitmonstering, met de kleur van de B1 i500

                      Willem

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.