vectra A houdt in na 4000rpm

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vectra A houdt in na 4000rpm

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18518060
    g.klijn
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 April 2005

      Hallo ik kom er zelf niet uit dus wie kan me helpen aub

      ik ben bezig met een vctra a c20ne 1993 deze start en rijdt gewoon normaal tot ongeveer 4000rpm daarboven valt hij dood  en trkt niet verder door.

      Ik heb de benzine al gewisseld voor 98 (auto rijdt heel weinig + benzine filter) + de injectoren laten reinigen ,bougies vernieuwd + kabels en uitgelezen via de paperclip

      daarop gaf hij storing lambdasonde dus deze ook vervangen , nu geen storingen maar hij rijdt niet beter

      persoonlijk heb ik het idee dat hij niet genoeg benzine krijgt op hoger toeren maar om  dat  verder te controleren of op te lossen ff geen idee meer

      Dus wie kan en wil mij helpen of heeft nog zo’n auto of onderdelen ervan zodat we kunnen proberen om evt onderdelen te wisselen zoals bijv luchtmassameter of zo

      bvd gijs

      #18518070
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Uitlaat niet verstopt?

        #18518077
        g.klijn
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 April 2005

          Tja de kat zou kunnen maar zou hij dan zo erg inhouden hij gaat eigenlijk niet verder dan 4000 en daarboven  doet hij niks meer

          Miss weet iemand d’r juiste brandstofdruk dan wil ik die ook nog meten

          #18518272
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Zeker, dan wordt dat zelfs op den duur erger.

            #18518283
            g.klijn
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 April 2005

              Ik ga morgen even proberen om de kat nog los te krijgen  en dan ff proberen

              Het is net of er een toerenbegrenzer inschakelde je kunt perfect 3900tpm draaien en dan  bij 4000 houdt het op

              Krijg morgen ook een  brandstofdruk meter te leen  en heb de lmm ook open gemaakt Maar zover ik kan meten  daar werkt alles

              Gasklep positie ook doorgemeten en is ook ok lijkt het

              Morgen weer verder

               

              #18518514
              g.klijn
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 April 2005

                Ben eruit brandstofdruk regelaar was niet goed

                Maar ook idd de uitlaat verstopt , niet de katalysator maar de middendemper zat van binnen dicht

                Bedankt voor het meedenken en de hulp :bye:

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.