vectra 2.2 dtr help!!!!!!!!!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum vectra 2.2 dtr help!!!!!!!!!

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17215925
    febiansan
      Lid sinds:
      2 July 2006

      ik heb een opel vectra 2.2 dtr 2 dagen geleden gekocht.
      maar vandaag heeft hij mij laten staan kan niet verder dan 2000 toeren en hij kwalmt zwarte rook en hij stinkt naar diesel.
      wat o wat kan dat zijn wie kan mij helpen .

      mvg een opel freak

      #17585394
      jumperke
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 January 2006

        Zijn er misschien ook storinglampjes die branden?
        Is dit steeds zo dat ie walmt en niet doorstrekt.

        #17585395
        teungts
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 July 2004

          turbo?

          #17585396
          Myszek
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 August 2007

            Ik heb een soortgelijk iets bij mijn Vec gehad.In het begin boven 3000 toeren in noodloop, daarna bij 2500 toeren in noodloop en daaronder roken als een gek.

            Bij mij was het de turboslang die gescheurd was. Maar ik had wel een storing die uitgelezen kon worden.

            #17585397
            febiansan
              Lid sinds:
              2 July 2006

              origineel gepost door Myszek
              Ik heb een soortgelijk iets bij mijn Vec gehad.In het begin boven 3000 toeren in noodloop, daarna bij 2500 toeren in noodloop en daaronder roken als een gek.

              Bij mij was het de turboslang die gescheurd was. Maar ik had wel een storing die uitgelezen kon worden.

              motor storing brand hij ploft en zwarte rook met wite rook (kan ook damp zijn) 1000 tot 1500 toeren verder niet.
              als ik de auto uit doe en dan weer aan dan zijn de lampjes uit maar raak ik even het gas aan dan is het probleem er weer.

              #17585398
              febiansan
                Lid sinds:
                2 July 2006

                origineel gepost door jumperke
                Zijn er misschien ook storinglampjes die branden?
                Is dit steeds zo dat ie walmt en niet doorstrekt.

                kan niet harder dan 40 km rijden

                #17585399
                wim-v6
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 August 2005

                  uit laten lezen en storing met code hier op het forum plaatsen.

                  Willem

                  #17585400
                  febiansan
                    Lid sinds:
                    2 July 2006

                    hij doet het weer :D

                    het brandstof filter zat vol met vocht want hij was niet resent vervangen.

                    3 min met de feun er op en hij deed het weer :P

                    #17585401
                    willem125
                      Lid sinds:
                      4 September 2010

                      Op marktplaats kan je zowel de turboslang en de slang tussen de intercooler en luchtinlaat kopen.
                      Ik heb gewoon gebeld, de factuur op de mail ontvangen en betaald
                      De volgende dag met tnt bezorgd en weer rijden ging lekker snel en betere en dikkere slang als origineel.
                      http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/opel-onderdelen/370592462-nieuwe-turboslang-voor-opel-diesel-dealer-prijs-195-00.html
                      http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/opel-onderdelen/365062282-nwe-intercooler-luchtslang-v-opel-diesel-dealerprijs-195.html

                      #17585402
                      teungts
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        6 July 2004

                        duur geintje. ik had de complete slang van boven naar beneden voor 100 euro, dus 2 bochten en een hardstuk plastic. en bij de dealer kost het 160 euro in plaats van 195 euro

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.