Vec C1 SW keuring met Mtec 6000

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vec C1 SW keuring met Mtec 6000

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213119
    jraaf
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 January 2008

      Tijdje terug was er een topic omtrent een afkeur van een Vec C met een xenon kit 6000. Hierdoor maakte ik mij toch wel een beetje zorgen om de APK. Toch alles laten zitten en hij is er glansrijk door heen gekomen. Ook geen enkel probleem met de roetmeting Ha! Keurmeester merkte nog wel even op dat ie véél vernogen had, chipie misschien?:sleeping.

      Nu gelijk maar bij speedequipment m’n Dbilas systeem in de bestelling gezet, kunnen we weer aan de knutsel.

      Hierbij nog wat pic’s van mijn trots.
      Safe driving Jurgen.

      #17537181
      GTS Power
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 May 2008

        Ik had idd minder geluk

        maar goed dat je vec er glansrijk doorkwamking:

        #17537182
        rickytt3
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 July 2006

          Ten eerste zie je SW er top uit :thumbup

          Ten tweede ben ik een paar weken geleden ook (weer) zonder problemen door de APK gekomen met m’n MTEC. Zolang het lichtbeeld goed is hoort dat ook, een keurmeester die wat anders beweerd moet maar opnieuw op cursus….

          #17537183
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            inderdaad,

            zowel mijn Combo met lens lampen en 6000K Xenon van Pilot.

            Als mijn vectra met originele reflector lampen met 8000K Xenon van Pilot, prima goedgekeurd.

            Lichtbeeld van bijde was goed, en Complimenten voor het weinig strooilicht voor originele reflector lampen!! van de vec.

            Willem

            #17537184
            jorisor
              Lid sinds:
              30 June 2004

              wat een mooie auto zeg. het is echt een plaatje.

              Wat voor een merk velgen heb je erop zitten?. Ik heb orginele opel velgen (17inch, c2), alleen komt de velg buiten de band waardoor ik er al wat beschadigingen op heb zitten.

              Is het verbruik hetzelfde gebleven na het chippen, en kan het evt ook bij een automaat (ivm koppeltoename).

              #17537185
              paazhaaz
                Lid sinds:
                11 November 2007

                origineel gepost door jorisor

                Wat voor een merk velgen heb je erop zitten?.

                Dezelfde als die er bij mij onderzitten :wub

                Irmscher Evo Star 18 inch :thumbup

                #17537186
                jraaf
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 January 2008

                  origineel gepost door jorisor
                  wat een mooie auto zeg. het is echt een plaatje.

                  Wat voor een merk velgen heb je erop zitten?. Ik heb orginele opel velgen (17inch, c2), alleen komt de velg buiten de band waardoor ik er al wat beschadigingen op heb zitten.

                  Is het verbruik hetzelfde gebleven na het chippen, en kan het evt ook bij een automaat (ivm koppeltoename).

                  Hey thanks man voor het compliment. Het verbruik is nagenoeg hetzelfde gebleven ondanks dat mijn rijstijl drastisch verandert is. Ik jaag ‘m zodra die warm is flink in de toeren en kom alleen nog maar in de 6 terecht op de snelweg. Koppeltoename voor de automaat zal denk ik geen probleem zijn. Volgens mij is de automaat de zelfde die in de V6 diesel zit en kan het rustig aan tot aan de 400NM.

                  Zijn idd Irmscher evo’s, staat nu een setje op ebay in de bieding met winterbanden. Staat nu op een kleine 300,00 en zal wel doorlopen naar de 7 a 800 schat ik in. Ze steken op de kromming alleen wel uit dus uitkijken met hoge stoepranden. Ik heb er al twee opnieuw moeten laten spuiten:swear

                  Safe driving Jurgen

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.