Vaste GPS in Astra GTC

Forumindex Forums Modellen Astra Vaste GPS in Astra GTC

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211124
    Opel_Bjorn
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 May 2008

      Ik zou graag en vaste GPS is men Astra GTC hebben maar omdat het een héél duur gedoe is om er een orginele in te plaatsen (ivm kleuren scherm en een dvd90 enzo) zou ik graag de orginele radio eruit hebben en de Pioneer radio van Corsa Ntouch erin hebben. Maar weet iemand of dit een goede GPS en radio is want ik wil niet van die halfwerkende rommel hebben. Ook moet zeker de stuurbediening en boordcomputer (gid) blijven werken. Maar dit lijkt me alles geen probleem omdat deze pioneer fabriek af in de Corsa heeft gezeten. Of weet iemand een beter GPS/radio?

      http://www.pioneer.eu/eur/flash/products/news_Avicf900.html

      #17507527
      Opel_Bjorn
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 May 2008

        niemand?

        #17507528
        Michiel Krijger
          Lid sinds:
          5 July 2004

          Volgens mij heeft de Corsa Ntouch geen Boardcomputer en vervalt die functie als je dit nu wel hebt. Er zit volgens mij ook een TID in in de Corsa.

          Als ik het fout heb, dan hoor ik het ook graag, of als er een manier is om de Boardcomputerfunctie toch te behouden bij radiowissel, dan ook.

          Die radio van de Ntouch is toch ook DVD Video capable? zoiets zoek ik.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.