Vast in Frankrijk

Forumindex Forums Modellen Mokka Vast in Frankrijk

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18347829
    ronaldoo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 May 2015

      Ondanks onze ritjes na de Opel garage waarbij ze ritjes maakte om te kijken of er niks was waarbij ik aangaf dat de motor slipte en de koppeling heel zwaar ging en waarbij ik bij de stugge koppelingspedaal werd gezegd dat de garage thuis deze maar wat zachter moest zetten werd ik verder niet gelooft door Opel zij geloofde de garage. 1 keer heb ik de pechhulpdienst moeten laten komen mijn mokka x wou niet meer starten. De reden dat de wagen niet meer wou starten was dat de batterij volledig leeg was ze hebben de wagen terug gestart en ik na de garage volgens hun niks aan de hand batterij in orde. Nu zijn wij gisteren beginnen terug rijden naar huis.
      Na ongeveer 500 km te hebben gedaan en even te hebben gegeten begon de auto als we hem wouden starten enorm te schudden en te stinken en zag je de rook uit de motor komen via Opel assurance weer de sleepdienst laten komen toen ik hem de problemen vertelde en hoe vaak ik bij de garage ben geweest zei hij ze hadden dit na uw betalen moeten weten wat er was de hydrauliek van het koppelings pedaal is kapot daarom dat de koppeling zo zwaar ging dat de wagen soms stinkt heeft niks te maken met stof dat verbrand in de koppeling de garage heeft nooit de intentie gehad om je te helpen aan Opel gaan ze vast en zeker een heel ander verhaal vertellen dat het jou schuld is dus ondanks de keren dat ik in Spanje aan de garage in Spanje vertelde dat de motor vaak een raar geluid maakte en slipte bleven ze volhouden dat de stank van de motor niks was en dat er niks was ondanks dat ik dit aangaf.wij hebben de garage gelooft in Spanje en nu staan we hier vast we gaan waarschijnlijk een torenhoge rekening krijgen ondanks alles heeft Opel assurance ons snel verder geholpen binnen 4 uur hadden ze een hotel geregeld maar ondertussen staan wij met onze nieuwe mokka x vast in Frankrijk

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.