varayet II carburateur

Forumindex Forums Modellen Corsa varayet II carburateur

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17220777
    crossagek
      Lid sinds:
      13 January 2005

      ik heb op mijn 1.3S blok al een lange tijd een varayet II carburateur zitten , maar ik vind hem stationair wat teveel toeren draaien ( 950 rpm ) en ik wil hem naar 750 -800 rpm hebben .

      alleen ik kan nergens een stelschroef vinden voor staionair toerental te regelen :hmmz

      ik wil ook niet aan andere schroefjes draaien , want co en dergelijke is precies goed ( laatste meting was een Co van 0,15 :thumbup ) en carb. is zo van een andere motor op deze gekomen zonder afstellen .

      heeft iemand foto’s of plaatjes waar ik de stationair stel schroef kan vinden ??

      #17666687
      wessaa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 July 2007

        varajet II op een 1.3S?
        die carb is normaal voor een 2.0S

        maar misschien heb je hier iets aan ??

        http://www.senatorman.de/Varajet_II.htm

        #17666688
        sw16v
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 July 2004

          varajet 2 is ook op 13s gebruikt, geloof D kadett? met automatische shoke?

          #17666689
          wessaa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 July 2007

            origineel gepost door sw16v
            varajet 2 is ook op 13s gebruikt, geloof D kadett? met automatische shoke?

            oke haha, had op veel forums gelezen dat deze normaal voor de 2.0S was,
            maar als jij het zegt zou het maar zo kunnen :jerry

            #17666690
            sw16v
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 July 2004

              ken het ook mis hebben hoor! ken die krengen alleen uit een boekje…
              moest al is iets uit zoeken met die varajetten voor collega van me, dus kwam er meerdere typen tegen. dr is bijna geen 1 gelijk….

              #17666691
              crossagek
                Lid sinds:
                13 January 2005

                als ik me niet vergis komt deze van een 1.6S motor , maar kan ook van een 1.3S d-kadett komen , dat weet ik dus niet helemaal zeker .

                is 1 met handchoke in ieder geval ;)

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.