Varajet II afstellen

Forumindex Forums Techniek Overige motor types Varajet II afstellen

4 berichten aan het bekijken - 101 tot 104 (van in totaal 104)
  • Auteur
    Frits 50
    Bijdrager
    • Topics 1
    • Reacties 1

Hallo ik heb een varajet 2 op een 2.0 S cih motor zitten en weet niet zeker of ik alle vacuüm slangen goed heb zitten . Na het geheel schoon maken nieuwe pakkingen ,vlotternaald + huis vervangen rubber van de  acceleratie pomp + koggelje vervangen  als ik hem start lijkt het als of hij geen benzine krijgt, ik moet het gas er op houden en hij valt dan weg en  na 1 sec pakt hij weer op en dit herhaalt zich, iemand een idee wat dit zou kunnen zijn . Gr Frits 50

jojonopel
    Bijdrager
    • Topics 13
    • Reacties 376

Hallo Fritz, bezorg me je Emailadres en dan stuur ik je de Pdf door. Groeten John

knalwin
    Bijdrager
    • Topics 0
    • Reacties 1

Hallo Jonon,

Net als vele anderen hier ben ik ook in het bezit van een Varajet ii op mijn 2.0s blok in een manta A.

Ik ben bezig met een complete restauratie van deze de auto en ben nu eindelijk aangekomen bij dit hoofdstuk.

Voor dat ik de carburateur uit elkaar haal zou ik graag weten hoe het apparaatje werkt en hoe ik hem goed lopend krijg over een tijdje.

Kan je mij ook een kopietje sturen:

alwinh@msn.com

Groeten en alvast bedankt!!

Alwin

DsKe
    Bijdrager
    • Topics 0
    • Reacties 1

Hallo,

Ik ben bezig aan revisie van de varajet 2 op mijn ascoma c 1.6s omdat deze niet lekker draaien wou.

Kan iemand mij de pdf doorsturen?

tomdeschoenmaker@hotmail.com

alvast bedankt!

4 berichten aan het bekijken - 101 tot 104 (van in totaal 104)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.