Vandaag andere velgen en grill geplaatst!!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vandaag andere velgen en grill geplaatst!!

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17241392
    thething
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 January 2009

      Gisteren mijn andere velgen wezen halen en vandaag maar even eronder gezet om te kijken hoe ze staan

      met de oude velgen

      Met de Nieuwe velgen :lol:

      :D/ echt super blij mee

      Met de oude grill

      Met de nieuwe grill

      lang leven ebay :smt040

      #17919000
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Hey mooie velgen hoor! Zijn dat niet de velgen die onder de Astra G OPC horen?
        Maar ik snap nooit dat mensen zo graag een Vauxhall-grille willen, het logo is mooi, maar die V in het midden vind ik persoonlijk niet zo….en iedere autokenner weet dat het geen echte Vauxhall is, want dan zou het stuur wel aan de andere kant zitten.

        #17919001
        greg
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 April 2009

          Ik neem aan dat de nieuwe velgen een maatje groter zijn? 17 inch? Staat hem stukken beter!

          Ikzelf heb de 16 inch Irmscher ook vervangen, maar dan in de maat 17 inch. Vind ik hem net iets beter staan

          #17918999
          thething
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 January 2009

            @RISL wrote:

            Hey mooie velgen hoor! Zijn dat niet de velgen die onder de Astra G OPC horen?
            Maar ik snap nooit dat mensen zo graag een Vauxhall-grille willen, het logo is mooi, maar die V in het midden vind ik persoonlijk niet zo….en iedere autokenner weet dat het geen echte Vauxhall is, want dan zou het stuur wel aan de andere kant zitten.

            Nu maar niet hopen dat de mensen niet denken dat het dan een astra opc is :jerry :jerry
            maar heb de grill er opgezet omdat ik hem voor een leuk prijsje op ebay kon krijgen en zolang ik mijn opc gril nog niet heb vind ik het wel leuk staan…nu nog op zoek naar een stuur voor de rechter kant dan kijken de mensen pas raar :lol:

            #17918998
            RISL
            Moderator
              Lid sinds:
              24 January 2011

              Van de Vectra B is toch geen OPC geweest. Hoe wil je hier een OPC-grille voor vinden dan? Misschien kun je dan beter zelf iets fabriceren door een gaasgrille te nemen en die van de Astra OPC en iets van te knutselen wat lijkt op de Astra OPC.

              Of de grille van een Vec-B i500? Dat is eigenlijk de voorloper van de Vec-C OPC.

              #17919002
              thething
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 January 2009
                #17919003
                dappie
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 July 2008

                  het mag dan wel geen opc zijn maar ik vind hem wel mooier dan de standaard gril en
                  het oog wil ook wat :thumb

                  gr, jac.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.