Ja zeker, en allang vervangen! Ha!
Maar niet zonder slag of stoot. Op het nippertje ontdekte ik dat het de schijven waren van de voorkant van een E21, van BMW dus.
Ik dus gauw nieuwe besteld, met nog maar een paar dagen te gaan voor de laatste wedstrijd van het seizoen, en die gingen er net zo beroerd op als de vorige eraf gingen!
Die heb ik er met een grote pulley-trekker af moeten trekken, zo vast zat die om die flens of naaf heen! En daar ging het ook mis bij het er af halen.
Daar had ik dus geen zin meer in!!! Heb ze de volgende dag mee naar mijn werk genomen, mijn chef een keer aardig aangekeken, en er aan de binnenkant één mm uitgedraaid, wanddikte was toch dik genoeg voor een schijf voor de achterkant, en tjakka! Nu gaan ze er gewoon overheen en er weer af als het moet.
Bleek alleen bij de montage dat ik ook nog een lekkende ontluchtingsnippel had die in een klauw zat waar de draad van “verschwunden” was. Bleken klauwen te zijn van de voorkant van een C-Kadett.
Gelukkig nog op de kop kunnen tikken dezelfde avond dankzij een ander forumlid, een oude bekende van me, dus ikke helemaal blij!
Auto op tijd af om s vrijdagsavonds gewoon richting circuit te kunnen vertrekken!
Bleek wel dat ie nu achter te fel remt, dus heb ik nu een instelbare remdrukverdeler besteld.