Van handmatig naar electrisch verstelbare stoelen voor een g

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Van handmatig naar electrisch verstelbare stoelen voor een g

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17212761
    astralover
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Vond het erg jammer dat mijn huidige vectra gts uit 2003 geen memory functie had voor de stoelen, omdat het juist zo handig was omdat ik 2.03 ben en mijn vriendin 1.60 dus alles moet steeds versteld worden.
      Dus als ik ergens 2 voorstoelen kan vinden met deze functie kan ik die dan ruilen met de huidige stoelen??
      Heb wel stoelverwarming dus er ligt wel al een kabelboom daar.

      #17532104
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Liggen er nog losse stekkers onder de stoel dan? Heb al wel eens op een engels forum gezien dat ze het inbouwde in een signum en dat was alleen het aansluiten van de 12v en aanmelden via tech2 en toen werkte het allemaal. Kijk anders ff op de site van klein gunnewiek. Die hebben nog zulke stoelen, van een vectra uit 2004:thumbup

        #17532105
        astralover
          Lid sinds:
          30 June 2004

          ja de besturing zit toch in de stoel, en de motoren, en 12 v stekkers liggen eral van de stoelverwarming, weet alleen niet of er nog stekkers liggen voor evt elec stoelverstelling…

          #17532106
          astralover
            Lid sinds:
            30 June 2004

            kan wel aan met stof beklede stoelen komen die memory functie hebben weet niet of ik de rest, leder en
            stoelverwarming over kan zetten op het frame?
            En als ik geen aparte stekker heb voor de memory, kan ik dan de kabel van de stoelverwarming pakken of een aparte kabel trekken, anders krijgt die geen stroom toch als ik de stoelverwaming niet aan heb.

            #17532107
            speaker
            Deelnemer
              Lid sinds:
              8 March 2007

              De bekleding kan je helemaal los van het frame maken en weer terug zetten. Is ff een handigheidje voor nodig maar het is te doen.
              Ik zou wel een nieuwe kabel trekken voor je memory. Je stoelverwarming geeft nl. andere voltages bij de 3 standen.

              #17532108
              astralover
                Lid sinds:
                30 June 2004

                weet iemand waar ik het beste dan wel makkelijkste de stroom vandaan kan halen zonder de hele auto uit elkaar te schroeven, misschien kabel van 12 v aansluiting bij sigaretten aansteker? Volgens mij heb ik er achter ook een zitten dus nog makkelijker, toch??

                #17532109
                TonSR
                  Lid sinds:
                  29 October 2007

                  even op in hakend kan je de elec stoelen bvb met bedrading
                  rechtstreeks uit de accu,even tueel met een schakelaar voor
                  onderbeking van de stroom.betreft hier een omega waar ik
                  een ander interieur in gaat zetten met deze mogelijkheid
                  de omi is instap model 95 weet dus niet of ze voor bereid is.
                  vgr tonsr.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.