Van de sloop of schadeherstel?

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Van de sloop of schadeherstel?

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272074
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      heb even een vraagje

      Mijn Vectra c1 heeft op de rechter deur een licht deukje. Is een cm of 7 lang en ellipsvormig. Is weg te halen met uitdeuken en een poets/polijstbeurt denk ik. Nu kan ik ook gewoon op de sloop voor veel minder geld een deur in dezelfde kleurcodering kopen. Mijn vraag is: hoe groot is de kans op kleurverschil als ik de nieuwe deur kies(zelfde jaar)?

      Tevens ben ik nog op zoek naar iemand die beginnende roest kan wegwerken aan de vouwrand van de wielkast. Woon zelf in Hendrik Ido ambacht. Enige aanbevelingen in de regio?

      #18285617
      D-gek
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 August 2008

        Wat betreft je portier, ik zou ’t deukje eruit laten lepelen (zolang de lak niet beschadigd is).
        Lijkt me goedkoper dan een ander portier gaan halen en wisselen.
        De kans op kleurverschil is er altijd..of de donor moet tegelijkertijd met je eigen Vectra van dezelfde band zijn gerold.

        #18285618
        midnight black
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 December 2011

          Dat niet alleen maar zelf een portier perfect afhangen is ook nog niet zo eenvoudig.
          Beginnende roest op een Vec C, nog niet echt eerder gezien.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.