Van Assie naar Veccie

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Van Assie naar Veccie

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17212497
    scirocco92
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 February 2007

      Hallo allemaal,

      Ik ben niet helemaal nieuw hier. Maar ik ben Patrick, kom uit Deurne Brabant, woon samen met me vriendin en twee honden, staffordshire bullterriers. En helemaal happy.
      Wij hebben gister weer een Vectra in huis gehaald en ons gammele Astraatje achter gelaten. Dit is voor mij de derde Vectra, de vorige twee waren “A-tjes” en dit is nu een “B1”.

      Ik was al een tijdje op zoek naar een vectra maar kon niet vinden wat ik zocht, of kon t niet betalen. Tot eergisteren. Toen vond ik een zwarte Vectra sport uit ’98. Met maar 163000 op de klok en APK tot juni volgend jaar. Zaterdag morgen wezen kijken en was t er al vrij met moeders de vrouw over eens dat we m wilde hebben. Na nog een beetje onderhandelen zijn we m op t postkantoor wezen overschrijven en hebben we m naar Deurne gebracht.
      Er zijn wel een paar dingetjes die ff nagekeken moeten worden. Oa het lampje vd airbag blijft branden. Het kapje van de A-stijl hangt los. En er zit een irri rammel onder t dashboard ook rechts, ik denk dat de vorige eigenaar heeft geprobeerd die rammel al op te zoeken. Klinkt als of er een schroevendraaier onder t dash ligt. En een van de afstandsbedieningen van de deur doet t niet. Is de code kwijt denk want de batterij zat er verkeerd om in. Maar voor die klachtjes kon ik m echt niet laten staan. Mocht toevallig een van de forum leden deze auto kennen, neem ff contact op met me.

      #17527542
      michiel026
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 November 2007

        welkom nog planne met de auto?

        #17527543
        Ronaldo
          Lid sinds:
          30 June 2004

          welkom :thumbup

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Het onderwerp ‘Van Assie naar Veccie’ is gesloten voor nieuwe reacties.