Van 7 polig naar 13 polig moet ik dan een nieuwe kabelset kopen?

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Van 7 polig naar 13 polig moet ik dan een nieuwe kabelset kopen?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18367564
    Mijneersteopel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 March 2019

      <p style=”text-align: center;”>Hoi ik heb een opel zafira B daar zat toen volgens de verkoper een 13 polige multi stekkerdoos op maar helaas koelkast werkte dus ik trek een draad van voor naar achter. Maar ja toen ik de stekkerdoos eraf schroefde zat er een multi 13 op met alleen de 7 polige pennen :cry: :cry: :cry: dus 8 t/m 13 leeg</p>
      Moet ik nu een 13 polige set gaan aanschaffen of is dat niet nodig?

      #18367572
      PVB
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 April 2006

        Als het om 1 draad gaat die je extra wil aansluiten zou je een losse 13polige aansluitdoos kunnen aanschaffen. Dan kan de rest van de kabelboom blijven zitten.

        #18367573
        Mijneersteopel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 March 2019

          Helaas moet ik achteruitrijverlichting hebben mistlampen en geschakelde plus. Deze zitten niet op een 7.

          Weet iemand als ik een nieuwe set 13 polig aanschaf via de opel er nog een draad naar voren getrokken moet worden of gaat dit via het modul achter ik hen nu al met de 7 polige een insteek module.

           

          #18367574
          PVB
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 April 2006

            Ja dan heb je een andere kabelset nodig.

            Of je die extra draad nog moet trekken zou ik zo niet weten.

            #18367588
            pjotter
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 November 2013

              [quote quote=18367574]Ja dan heb je een andere kabelset nodig. Of je die extra draad nog moet trekken zou ik zo niet weten.[/quote]

              Je hebt een extra draad nodig voor je koelkast zie schema alleen weet ik niet of je de extra draad kan aansluiten op je huidige stopcontact

              anders zul je deze moeten vervangen met een 13 polige bezetting in je contactdoos

              Aansluitschema-anhanger-7-polig-en-13-polig-600x479

               

               

               

               

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.