Forumindex › Forums › Techniek › Ecotec › V-power
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
14 juli 2007 om 00:12 #17327356
Origineel gepost door Hans-V6
Ben nu inderdaad aan mijn 5de tankbeurt v-power,gaat snel bij een 3.2 :( maar ben zeer tevreden,loopt echt als een speer en niets op aan te merken kortom ik blijf v-power tanken!!vr gr hans v-6 :thumbup
Rijdt het ook nog zuiniger of maakt je dat geen drol uit? :P
14 juli 2007 om 07:57 #17327357Ik tank ook al 75.000 km v-power in m’n V6!:thumbup
Hij is er bij mij iets zuiniger mee, maar niet veel…..
Ik doe het meer omdat het goed is voor de techniek!Groetjes,
Niels
14 juli 2007 om 09:09 #17327358Origineel gepost door Famous
Origineel gepost door Hans-V6
Ben nu inderdaad aan mijn 5de tankbeurt v-power,gaat snel bij een 3.2 :( maar ben zeer tevreden,loopt echt als een speer en niets op aan te merken kortom ik blijf v-power tanken!!vr gr hans v-6 :thumbup
Rijdt het ook nog zuiniger of maakt je dat geen drol uit? :P
Maakt wel uit natuurlijk maar heb er eerlijk gezegd nog niet op gelet,als ie lekker loopt ben ik super tevreden!!
Als ie wat zuiniger is dan is dat mooi meegenomen :PVr gr hans v-6
14 juli 2007 om 09:11 #17327359Origineel gepost door nielss
Ik tank ook al 75.000 km v-power in m’n V6!:thumbupHij is er bij mij iets zuiniger mee, maar niet veel…..
Ik doe het meer omdat het goed is voor de techniek!Groetjes,
Niels
Dat lekker lopen gaat bij mij ook voor alles,Niels.
vr gr hans v-617 juli 2007 om 15:27 #17327360Hahaha, ja daar is jullie portemonee dan ook vast na ;) anders rij je geen v6 ;)
Ik vind de brandstof prijzen nogal schikbarend hoog!
17 juli 2007 om 17:11 #17327361betaal hier bij de shell op het moment 1,46 per liter voor V power.
Je portemonee hoeft er niet persé naar te zijn om een V6 te rijden, ik ben ook student ;) Gewoon lang sparen en wanneer je geen 2 linker handen hebt scheelt het ook al wel ;)
Goodgoan,
Lars
18 juli 2007 om 05:24 #17327362:)
Tja, ik ben geen student maar wil (heb bijna) een eigen huis ;) En ik rij veel, dus een v6 is niet slim :) al rijd het wel geweldig!
Ik betaal 1,39 voor euro 95. Met jouw tankinhoud scheelt dat toch aardig wat euro’s uiteindelijk :D
18 juli 2007 om 16:26 #17327363Zou een dikke 5 euro schelen ja,
Maar zoals Nielss ookal eerder hier heeft gezegd: het is beter voor de auto. Deze mening deel ik met hem, en dan doet die 5 á 6 euro het hem ook niet ;)
Wanneer je een eigen huis wilt is het inderdaad niet echt handig om een benzine slurpende V6 te kopen. Succes trouwens met je huis ;)
Goodgoan,
Lars
18 juli 2007 om 16:37 #17327364:) Thnx haha
Maar ja, die 5 a 6 euro’s lopen gauw uit hoor… Uiteindelijk scheelt het wel een boel centen denk ik. Maarrrrrrr ik ga niet ontkennen dat het tof is zo’n v6 :D En zoals bij je stemming staat, op je 19de een lekkere omega onder je gat :D Dat is niet verkeerd :D :D
3 augustus 2007 om 13:54 #17327365kan iemand mij nou het verschil uitleggen tussen v-power en 98 van BP? scheelt dat zoveel? want bij de shell krijg ik geen freebees he.. ;)
als ik dit zo allemaal lees is het sowieso beter om 98 te rijden dan 95? ik heb me er nooit in verdiept eigenlijk.. reed voorheen altijd 95..
3 augustus 2007 om 14:28 #17327366Origineel gepost door nielss
Ik tank ook al 75.000 km v-power in m’n V6!:thumbupHij is er bij mij iets zuiniger mee, maar niet veel…..
Ik doe het meer omdat het goed is voor de techniek!Groetjes,
Niels
Daarom doe ik het ook in mijn Tigra.. Maar dan wel BP Ultimate 98..
3 augustus 2007 om 14:31 #17327367Origineel gepost door kadett-supreme
kan iemand mij nou het verschil uitleggen tussen v-power en 98 van BP? scheelt dat zoveel? want bij de shell krijg ik geen freebees he.. ;)als ik dit zo allemaal lees is het sowieso beter om 98 te rijden dan 95? ik heb me er nooit in verdiept eigenlijk.. reed voorheen altijd 95..
Kijk eens aan, ook Freebees spaarder:)
Ik zit al boven de 30 pleuro’s:P
12 augustus 2007 om 17:24 #17327368Origineel gepost door kadett-supreme
kan iemand mij nou het verschil uitleggen tussen v-power en 98 van BP? scheelt dat zoveel? want bij de shell krijg ik geen freebees he.. ;)als ik dit zo allemaal lees is het sowieso beter om 98 te rijden dan 95? ik heb me er nooit in verdiept eigenlijk.. reed voorheen altijd 95..
Er zit kwalitatief volgens mij weinig verschil tussen deze 2, het verschil tussen 95 en 98 is echter wel groot in het voordeel van de 98(superplus, Vpower, BP ultimate etc)
18 augustus 2007 om 23:35 #17327369Tijdens onze rit naar italie ben ik een aantal tankstations tegen gekomen in duitsland en zwitserland die octaan 100 aan de pomp verkopen.
Dit moet helemaal goed zijn? heb ik gehoord tenminste.
Ik heb het maar niet getankt om e.v.t. motorstoringen te voorkomen want ik moest nog zo ver rijden hehe.20 augustus 2007 om 17:00 #1732737095,98,99 of 100 kan allemaal geen kwaad.
sinds de c20xe word het octaangehalte in je tank gemeten en past
de motor er op zich aan.;)25 augustus 2007 om 09:17 #17327371Er zit kwalitatief volgens mij weinig verschil tussen deze 2, het verschil tussen 95 en 98 is echter wel groot in het voordeel van de 98(superplus, Vpower, BP ultimate etc) [/quote]
V-power heeft een octaangehalte van 97 (raar getal) terwijl er op de pompen 95 staat aangegeven.
25 augustus 2007 om 23:22 #17327372Vpower in Nederland =95 octaan zie http://www.shell.nl!!!
Menige Subaru Impreza is er door gesloopt.
Niet mijn peut!
Bp Ultimate of Total 98.26 augustus 2007 om 11:57 #17327373V Power is idd 95 octaan, alleen is er iets aan tegevoegd wat dezelfde kwaliteit geeft als 98.
26 augustus 2007 om 15:50 #17327374Hier op 4 Shell stations in Arnhem staat er een nota op de pompen geplakt dat V-power een octaangehalte heeft van 97.
Als dit inderdaad niet waar is had ik al lang bij de BP getankt. Oplichters dus bij Shell!!!:fy1
Vraag me dan alleen af of de V-power in Duitsland octaan 100 heeft.:hmmz
27 september 2007 om 18:50 #17327375de wagen van mijn vriendin laat echt veel rook acher als ze vertrekt met een koude motor, kan dit verholpen worden met een bakje V power?het is een 1.2 16V
persoonlijk tank ik altijd V power maar heb et gevoel dat ik minder km’s doe dan als ik 95 tank8 oktober 2007 om 10:10 #17327376Ik rijdt nu een maand of 3 op V-power. En heb 15.000 km afgelegd. Mij valt op dat de auto stiller is, een stuk zuiniger, en feller. De meerprijs van een liter rijdt ik er dan ook uit.
Als je flink gast gaat het verbruik wel giga omhoog!!!
8 oktober 2007 om 14:20 #17327377tank zelf al bijna 2 jaar nonstop BP ultimate (of v-power als het echt niet kan :P).
Heb er zelf heel veel plezier van. Autootje rijdt super zuinig en net zoals Schuurmanneke zet….. flink gassenis verbruik wel omhoog…. maar dat heb je met iedere auto, dus diesel geen uitzonderingking:
5 november 2007 om 18:51 #17327378volgens mij is het eender.kreed zaterdag avond over de industrie voorbij een dupo van shell, en een vrachtwagen van esso was zich daar aan het bevoorraden dus dat zal waarschijnlijk wel in de tankstations van esso graken, daarom denk ik dat het geen rol speelt. (ook al tank ik zelf V-power:P)
6 november 2007 om 13:34 #17327379de V-power in duitsland heeft een octaan van 100!!
dat is nog eens echte benzine
7 november 2007 om 21:34 #17327380Origineel gepost door Maytrope
heb je een 2 liter turbo daartegen kan de winst tot 25 pk zijn met V-power.,uh jah……dream on:sleeping
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.