USB aansluiting maken op CD30?

Forumindex Forums Modellen Astra USB aansluiting maken op CD30?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228745
    skip
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 May 2009

      Mijn vraag is of het op welke manier dan ook mogelijk is om een USB-aansluiting te creeeren op de bestaande cd 30 radio in mijn astra H.
      Wat is evt het alternatief voor de cd30 om usb sticks te kunnen afluisteren?

      #17763027
      tonyby1990
        Lid sinds:
        18 November 2010

        heb het zelfde probleem geen enkele mogelijkheid om usb aan te sluiten astra h cd30 nu heb ik wel via via gevonden dat bij astra hs radio cd30 na bouwjaar 2007 een aux ingang zouden hebben
        ik heb de aansluiting gevonden in men middel tunnel ongeveer aan de handrem
        men broer werkt bij opel en gaat morgen kijken of hij zo een kabeltje kan bestellen
        andere oplossing is andere radio

        #17763028
        twistam
          Lid sinds:
          18 June 2007

          Als de aux-aansluiting al in je auto zit hoef je alleen nog maar een 3,5mm male-male kabeltje te kopen zoals deze kabel.
          Radio op aux en muziekje op play en klaar.
          Heb je de aansluiting niet zitten in je auto, dan is het veelal ook niet mogelijk.

          #17763029
          Spacejam
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2006

            als je een aux aansluiting heb kan je zo’n icelink kopen, daarmee kan je ook usb sticks gebruiken.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.