US Light module aansluiten

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum US Light module aansluiten

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #17541498
    vectra2004gts
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 August 2007

      heb het op al m’n auto’s gehad behalve op m’n gts zeker 10 jaar en nooit geen problemen gehad

      #17541499
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        origineel gepost door martklanderman
        Maar mag je daar ook zo mee rijden dan? Want opzich staan je knipperlichten nu altijd aan:P

        Nope, mag je zo niet mee rijden!!!

        ik heb er al meerdere keren een waarschuwing voor gehad toen ik het zo in de astra had.

        tot het op een gegeven moment uitliep op een bekeuring en direct afkoppelen!!!

        Als je ze WIT laat branden word het wel GEDOOGD, dat heb ik nu bij de Combo (DMV Dubbelpolig – 21-5watt lampjes), en daar heb ik geen problemen mee gehad.

        alleen bij de APK moet ik het aanpassen, dat gaat bij mij erg simpel gelukkig.

        heb de orig stekker eraan hangen, dus orig fitting pakken met ornaje bolletje, bolletje van de dubbele fitting eruit.

        keuren,

        om de hoek de boel weer terug bouwen.

        Willem

        #17541500
        stefan m.
          Lid sinds:
          13 April 2009

          Hoe fix je dat dan???

          #17541501
          Bartjex88
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 June 2009

            Doe zoals mij, Schakelaartje in armsteun, APK schakelaartje af, APK gedaan schakelaartje op;) Enigste dat ik moet veranderen zijn mijn rode pinkerlampjes achter

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.