Updates CD500 Navi

Forumindex Forums Modellen Insignia Updates CD500 Navi

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237838
    Willem R.
      Lid sinds:
      19 May 2011

      Mijn Insignia met bouwjaar 2009 beschikt over een navigatiesysteem CD500. Ik heb van mijn dealer begrepen dat er in 2010 een aanpassing aan dit systeem heeft plaatsgevonden. Dit heeft als resultaat dat er momenteel voor mijn auto geen kaart updates door Navtec beschikbaar worden gesteld dus ik zal (zoals het er nu naar uitziet) het moeten blijven doen met kaartgegevens 2009-2010. Ik heb hier geen goed gevoel over. Voor het systeem heb ik een redelijk bedrag op tafel moeten leggen, wat ik achteraf beter had kunnen besteden aan een betere kwaliteit van de muziek met een losse Tom-Tom. Ik verwacht van een marktleider als Opel toch wel een zekere service op de aangeprezen en ingebouwde functionaliteit. Natuurlijk niet tot in het oneindige, maar om na een jaar als geen updates beschikbaar te hebben, is voor mij een brug te ver.

      Heeft iemand een oplossing????

      #17880863
      Opel4all
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 August 2006

        @Willem R. wrote:

        Mijn Insignia met bouwjaar 2009 beschikt over een navigatiesysteem CD500. Ik heb van mijn dealer begrepen dat er in 2010 een aanpassing aan dit systeem heeft plaatsgevonden. Dit heeft als resultaat dat er momenteel voor mijn auto geen kaart updates door Navtec beschikbaar worden gesteld dus ik zal (zoals het er nu naar uitziet) het moeten blijven doen met kaartgegevens 2009-2010. Ik heb hier geen goed gevoel over. Voor het systeem heb ik een redelijk bedrag op tafel moeten leggen, wat ik achteraf beter had kunnen besteden aan een betere kwaliteit van de muziek met een losse Tom-Tom. Ik verwacht van een marktleider als Opel toch wel een zekere service op de aangeprezen en ingebouwde functionaliteit. Natuurlijk niet tot in het oneindige, maar om na een jaar als geen updates beschikbaar te hebben, is voor mij een brug te ver.

        Heeft iemand een oplossing????

        Hallo,

        Ik heb hierover ook al contact gehad met Opel (DVD800), deze heeft dus hetzelfde probleem!
        Maar tot nu toe nog steeds geen update beschikbaar, zou nu dus in Augustus moeten komen, zie andere Tread.

        Ik moet het eerst ook nog zien.

        Groetjes, Joche

        #17880864
        Willem R.
          Lid sinds:
          19 May 2011

          Het advies van mijn vriend jurist is Opel te blijven benaderen en proberen voor de periode tot er een kaartupdate beschikbaar komt, een Tom-Tom of vergelijkbaar apparaat in bruikleen te krijgen. Uit het oogpunt van de consument is Opel nl. verplicht om gedurende een redelijke tijd na aanschaf service te verlenen op het door haar verkochte product. Dit zou dan ook gelden voor updates van de kaarten. Waarschijnlijk zullen zij zich wel beroepen op overmacht, dus ik verwacht hier niet veel van. Desalniettemin wilde ik dit toch even met jullie delen.

          #17880865
          GM-Tuningparts
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 July 2005

            werkt gewoon overal hetzelfde.
            zal opel een worst wezen of deze nu komt of over een half jaar.
            die insignia / astra heb je toch al

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.