Updates Astra K

Forumindex Forums Modellen Astra Updates Astra K

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #18353093
    Geert1958
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 February 2018

      Hallo, ik heb vorige week twee updates laten uitvoeren bij mijn Astra K 1.4 Innovation Bj 2016.

      Navigatie-update en radio update. En tevens een Navi-update rf 900 versie 2,5

      Aangezien ik Android Auto nog niet had, hoopte ik dat na de update het wel in orde zou zijn.. niet dus!

      Die mogelijkheid is er toch? Graag jullie reacties.

      Ook na de update van het kaartmateriaal zie ik nog steeds geen 3D gebouwen op het scherm tijdens navigeren.

      Het staat wel aangevinkt. Ook hierover graag jullie reacties

      Geert

      #18353099
      pjotter
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2013

        [quote quote=18353093]Hallo, ik heb vorige week twee updates laten uitvoeren bij mijn Astra K 1.4 Innovation Bj 2016.

        Navigatie-update en radio update. En tevens een Navi-update rf 900 versie 2,5

        Aangezien ik Android Auto nog niet had, hoopte ik dat na de update het wel in orde zou zijn.. niet dus!

        Android is een aparte update wordt dan ook zichtbaar in je menu net als apple carplay

        Ook na de update van het kaartmateriaal zie ik nog steeds geen 3D gebouwen op het scherm tijdens navigeren. De update voor onderstaande navi 2.5
        https://imgur.com/pYZEfI3
        met deze kaart update voor europa
        https://imgur.com/kl6ifaM
        3d selecteren volgens handleiding
        https://imgur.com/QaNj3C6

        Het staat wel aangevinkt. Ook hierover graag jullie reacties

        Geert[/quote]

        #18353101
        3234dmtr
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 January 2017

          Heb je de AA app zelf al wel op de telefoon geïnstalleerd?

          #18353104
          Gerard Kronenburg
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 December 2016

            Android Auto moet als aparte update geinstalleerd worden en kost wel geld en als die wel is geinstalleerd dan ook op je telefoon zetten. 3D werkt alleen in Duitsland

            #18353111
            eppo61
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 May 2017

              Vreemd….! Bij mij (Innovation met Intellilink/Navi900) met bouwjaar september 2016 werkt Android Auto prima. Heeft er ook vanaf aankoop op gezeten. Tijdens navigatie (Navi900; dus niet via Waze of Google Maps) verschijnen ook keurig 3D-gebouwen op de kaart. Hiervoor moet je echter wel in een grotere stad rijden; “gebouwen” verschijnen bij mij b.v. zodra ik Maastricht binnen rijd.

              #18353115
              Geert1958
              Deelnemer
                Lid sinds:
                22 February 2018

                Ik heb AA wel als App op mijn telefoon staan. Daar werkt het goed op.

                Waar kan ik het best terecht om alsnog betreffende update te laten uitvoeren?

                #18353117
                eppo61
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  13 May 2017

                  [quote quote=18353115] Waar kan ik het best terecht om alsnog betreffende update te laten uitvoeren?[/quote]

                  Hiervoor moet je bij de Opel-dealer zijn. Is helaas niet gratis, vrees ik…..

                  #18370309
                  andy 1978
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 June 2018

                    ik heb gehoord voor de android ap dat dit niet gelijk is welke  is dat je op je smartphone installeerd

                    klopt dit ??? ik krijg het niet aan de praat ( belgie )

                     

                    #18370312
                    Nick-GSI
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      voor android auto moet de hmi module geprogrammeerd worden op betalende functies, dacht dat het rond de 50 euro zat. Heb het 1x bij een astra K geprgrammeerd, maar het kan alleen als je het pictogram projection op het scherm hebt

                      #18370605
                      Sw0pDiller
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        4 June 2017

                        Ik heb een astra innovation 2017 en heb sinds een paar weken android auto. (daarvoor had ik een iphone en dus carplay)  je moet begrijpen dat android auto als app nog niet officieel in nederland verkrijgbaar is dus je zult de app via een omweg op je telefoon moeten zetten (kan dus niet via de google play store). Als de app eenmaal draait is het een kwestie van kabeltje eraan en dan kan je onder het “home” menu in de auto de android auto interface selecteren.

                        ik moet zeggen dat ik het fijner vind werken dat carplay, google maps werk heerlijk en altijd de nieuwste kaarten.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.