Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › updates aan de astra !!
- Dit onderwerp bevat 1,262 reacties, 71 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 20 augustus 2017om 20:30 door soepkiepe.
-
AuteurBerichten
-
22 maart 2013 om 10:31 #17860708
@marco_tds wrote:
@soepkiepe wrote:
[/img]
o en astratd, ik kan e eigenlijk niet echt foto’s herinneren van marco zijn auto hier op het forum :P
Nee klopt, met die deksels staan hier nog geen foto’s king:, enkel die foto van Phil ..
ik kan me sowieso weinig foto’s van jou auto herinneren
22 maart 2013 om 17:22 #17860721@soepkiepe wrote:
@marco_tds wrote:
@soepkiepe wrote:
[/img]
o en astratd, ik kan e eigenlijk niet echt foto’s herinneren van marco zijn auto hier op het forum :P
Nee klopt, met die deksels staan hier nog geen foto’s king:, enkel die foto van Phil ..
ik kan me sowieso weinig foto’s van jou auto herinneren
Staan er wel hoor, ergens … :hmmz
26 maart 2013 om 19:12 #17860722en toen kwamen we er achter dat de achterste spatlapjes niet passen.
ook niet heel raar, ik heb een f1 bumper, de spatlappen zijn volgens mij van een f2 ;)26 maart 2013 om 19:15 #17860723Beetje bij snijden ;)
Ik heb ook spatlappen van een Sedan bumper wat totaal niet pasten.
26 maart 2013 om 19:17 #17860724mwoa, die voor achterop zijn extra, het ging mij het grootste deel om de voorste, dus ik kan me niet heel druk om de achterste maken.
maar ja, wanneer de astra weer ff onder handen genomen word dan zitten de achtersten er denk ik ook wel bij op haha:P
maar voorlopig nog niet, eerst wel ff andere dingen te doen.28 maart 2013 om 10:49 #17860725ff op de sloop geweest.
mijn raam aan de bestuurderskant zit vol met krassen, dus wou ik graag een ander voor hebben.
helaas staat er nog steeds maar 1 astra f 3 deurs op de sloop, dus heel veel spulletjes heb ik niet kunnen bemachtigen ;)tijdje terug toen ik mijn wielen aan het spuiten was zag ik ook dat 1 achterveer gebroken was (de bovenste kleine ring)
ik was al met iemand aan het pm-en geweest, maar zag nu iets waardoor ik tch op de sloop de veren maar ff mee heb genomen.
jaja, een setje hulpveren er bij in :)
dus we gaan d e achterkant niet verlagen, maar eerder verhogen dus haha.
dit met de reden dat mijn uitlaat al laag hangt en nu zo af en toe al een drempel raakt.
en omdat ik geregeld met een aanhanger rijd lijkt me dit geen overbodige luxe ;)ff over het raam, er staat een kenteken in gegraveerd, valt zoiets er nog uit te krijgen?
de spullen zullen er later pas onder komen, heb nog meer dingen liggen wat er aan/op/onder moet, dus ik spaar nog ff door zodat ik weer een dagje wat te knooien heb hahah
plus dat ik de veren eigenlijk eerst nog ff mooi wil op verven (vooral de kleintjes)
:jerry :jerry28 maart 2013 om 14:22 #17860726komen die hulpveren ook van een astra? nog nooit gezien :D
ben benieuwd of het past :thumb
zeker een goeie als je vaak met aanhanger rijd28 maart 2013 om 14:28 #17860727Inderdaad hoe kom je daar aan, wel handig voor mij.
28 maart 2013 om 15:14 #17860728zoals ze op de foto staan heb ik ze onder de auto vandaan gehaald op de sloop, ik had het ook nog nooit eerder gezien eigenlijk.
er zitten ook weer 2 rubbers bij die over het rubber van de gewone veren heen vallen.
zijn overigens ook vrij makkelijk een stukje in te drukken, maar ja, zijn ook maar kleine veertjes.28 maart 2013 om 15:14 #17860729zoals ze op de foto staan heb ik ze onder de auto vandaan gehaald op de sloop, ik had het ook nog nooit eerder gezien eigenlijk.
er zitten ook weer 2 rubbers bij die over het rubber van de gewone veren heen vallen.
zijn overigens ook vrij makkelijk een stukje in te drukken, maar ja, zijn ook maar kleine veertjes.28 maart 2013 om 16:20 #17860730Goeie Vangst Soepkiepe :thumb
leuke dingen gehaald.
Ik heb ook hulpveren achterin, dit in verband met de LPG tank :vertagWat het kenteken betreft: noteer het kenteken, mocht je F een keer gejat worden dan kan je zeggen dat ook dat kenteken in 1 van de ramen zit waardoor die wellicht nog makkelijker te vinden is. Ik zou me daar niet te druk over maken om het te willen verwijderen.
Rik ;)
28 maart 2013 om 16:25 #17860731dit komt onder die witte weg, die enige die er toen ook stond toen we er samen waren.
hij is nog steeds de enige haha.
ik had ook de lambda sonde mee willen nemen, maar helaas was deze al weg.
ach, nu weer een apk punt minder als ze er onder zitten ;)
straks zijn alle vervangbare delen die vervangen dienen te worden op reserve of gemonteerd, dan heb ik nog wat laswerk, en denk dat er een paar remleidingen vervangen moeten worden voor de apk, verder is straks alles netjes, dan gaan we andere dingen aan pakken.28 maart 2013 om 16:38 #17860732Wat is er met de remleidingen dan ?
Rik ;)
28 maart 2013 om 16:56 #17860733volgens mij zijn die van mij niet heel super meer.
ik heb ze laatst al eens helemaal in gespoten, waren een paar stukjes die wat minder waren, voornamelijk de laatste eindjes.
maar dat wil ik wel aan pakken, voordat ze wel rot zijn ;)28 maart 2013 om 17:06 #17860734o trouwens..
ik had het in “het kleine vragen” topic al eens gevraagd, maar weinig antwoord gehad.ik zie veel mensen hun remmen upgraden, heeft dat voor mijn 1.4 ook zin?
heel ooit in de toekomst komt er misschien wel een ander blok in, maar dat is echt verre toekomst.
zelf heb ik nu van die standaard remmen, heb ook die geventileerde schijven gezien, passen die gewoon 1 op 1 of moet ik dan ook andere klauwen?en STEL JE VOOR ik koop remmen van een 2 liter, dus de schijven, klauwen, en blokken, is dat alles er zo op te zetten?
of komt er nog meer bij kijken?ik neem aan dat de remweg van mij aardig korter word als ik er remmen van een 2 liter onder zet toch?
als zal dat bij een 1.4 niet erg noodzakelijk te zijn :P28 maart 2013 om 18:40 #17860735Plug play is het dan.. Wou ik ooit eens doen met de diesel, moet aardig hard trappen als ik eens remlichten zie branden voor iets wat niet nodig is.
Wat tijdje geleden ook fataal is geweest bij mij…28 maart 2013 om 18:45 #17860736en als ik voor op remmen van een 2 liter zou maken, kan ik dan achterop wel alles gewoon origineel laten, of moet ik daar ook gelijk 2 liter trommels en schoenen op zetten?
28 maart 2013 om 18:47 #17860737Dan heb je achter remschijven met blokken, moet je hele as vervangen.. heb je wel compleet.
MAar hoeft niet hoor voorkant is voldoende.
Stom geweest heb tijdje terug blokken vernieuwd met schijven :sleeping
28 maart 2013 om 18:58 #17860738achteras met schijven leek me ook wel leuk ja, maar voor een 1.4 lijkt me het wat overdone haha.
staat wel een mooie atra f hier in de buurt zonder blok en bak, met kenteken van een v6, dus 5 gaats onderstel, dus dikke remmen :P
ben wel in twijfel geweest, op het blok na had ik wel alvast mooi wat voor kunnen bereiden, plus dat ik nog een boel extra had, waarschijnlijk zwart interieur en zo.
maar ja, had het geld er helaas niet voor liggen.eerst de voorste remmen maar eens in gedachten houden.
dus daar ben ik voor nodig..
schijven, blokken, en klauwen van een 2.0 en dan kan ik het er zo op zetten?28 maart 2013 om 20:26 #17860739Yups derop en klaar.
v6 blokje kost geen drol beetje geluk heb je complete cilibra voor 600 700,- een dikke omega betaal je ook amper 800,- voor.
28 maart 2013 om 20:28 #17860740maar wat voor jou “geen drol” is, kan voor mij al weer makkelijk “een rib uit mijn lijf” zijn natuurlijk he haha
:jerry :jerry28 maart 2013 om 20:31 #17860741Ja dat is waar.
Auto rijden is de duurste hobby wat bestaat. :vertag
28 maart 2013 om 20:35 #17860742velgen moeten wel minimaal 14 inch zijn
sommige modellen 14 inch wielen schijnen zelfs aan te lopen
ik heb een kleine 5mm ruimte :jerry28 maart 2013 om 20:36 #17860743Fotooo!
28 maart 2013 om 20:38 #17860744gelijk 19inc eronder :jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.