Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › updates aan de astra !!
- Dit onderwerp bevat 1,262 reacties, 71 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 20 augustus 2017om 20:30 door soepkiepe.
-
AuteurBerichten
-
17 maart 2013 om 08:56 #17860695
als ik nou de ruimte had, de mogelijkheid had, en het geld had…
dan had ik hem gekocht, had je hem terug gezien als pick up haha.
dat is iets wat ik ooit nog eens wil proberen.17 maart 2013 om 09:01 #17860696Tis wel een mooie bassis om er wat mee te doen ja ,maar ik ben zelf meer van de RWD opels :thumb
maar had een station nodig ivm de kleine en me vriendin die te veel zooi mee nam altijd :jerry
ach als ik 5 meier van mag de volgende eigenaar er mee doen wat ie wil ;)17 maart 2013 om 09:17 #1786069717 maart 2013 om 11:43 #17860698Origineel stonden ze ook op wieldoppen hoor ;)
en dit is nu eenemaal een originele standaard onverprutste astra :thumb17 maart 2013 om 11:50 #17860699die wieldoppen staat sowieso al beter dan een paar zwarte stalen velgen.
om een 1 of andere manier vind ik dat zo goedkoop staan.
“ach, we pleuren er een paar wielen onder en het rijd wel, geen zin om er een paar doppen op te zetten, kost me te veel tijd, daar ben ik te lui voor”
zo idee heb ik er vaak bij haha.zet een paar dopjes op de zwarte stalen velgen en de auto lijkt ineens veel netter en afgewerkter.
wielen maken de auto he ;)
zelfde als je auto smerig is, maak maar eens alleen de wielen schoon, dan lijkt het gelijk al stukken beter.17 maart 2013 om 12:22 #17860700Maar hoever ben jij met de astra Soepkiepe
17 maart 2013 om 12:33 #17860701die staat nog lekker voorthuis, tis zondag he :P
k wou hem haast nog ff wassen, maar geen zin in nu :angel17 maart 2013 om 12:38 #17860702Zondag is juist een klus dag toch :hmmz
ze zeggen altijd zondag is een rustdag en tot rust kom je toch als je aan je opel sleutelt :jerry17 maart 2013 om 12:45 #17860703das wel waar, maar de opel heeft momenteel ook ff rust.
eerst maar ff geld sparen voor bepaalde dingen ;)17 maart 2013 om 14:20 #17860704@mantadevil wrote:
de kleine is inmiddels 2 jaar hans dus zoveel zooi gaat er niet meer mee ;)
Das de reden dat ik zeg doe mij maar weer een manta of zoiets .
Wat dat snelle verkoop betreft valt dat vies tegen ,ding mag voor 5 meier weg ,maar enkel handelaren en exportbedrijven reageren erop met een bod van 250/300 euro,wist niet eens dat een astra van 94 nog zo gewilt was voor exportJe verkoopt helemaal niets op dit moment, de tijd dat je een auto binnen 1 of 2 weken kwijt was is op dit moment echt voorbij :(
19 maart 2013 om 08:54 #17860705Klopt dat is helemaal over .heb nu de astra maar eens te ruil gezet tegen een manta :jerry .
zal ook wel niet lukken ,maar soms heb je mzzl.en Soepkiepe nieuwe week nieuwe ronden voor je astra dus kom op met de pics :thumb
21 maart 2013 om 19:32 #17860707mantadevil..
probeer het ook eens op ruilen.nl
komt mijn astra ook weg (ligt me iets van bij dat ik dat al verteld had haha)vandaag een pakketje binnen gekregen :)
4 spatlapjes en een startmotor succesvol ontvangen king:
de startmotor leg ik eerst nog ff op de plank, mijn eigen begint wat raar te zingen dus zal niet lang meer leven denk ik.
de spatlapjes komen er zo snel mogelijk op.
door dat fijne weer is de griep weer eens terug gekomen in huize soepkiepe, dus veel gaat er niet gebeuren.
lekker joh, op je verjaardag ziek zijn haha:P
normaal ben ik haast nooit ziek, en nu net deze keer op me verjaardag ook nog.
ach, voor dat ik een meisje ben is het wel over dacht ik, vergeleken gister ben ik er al aardig bij ;)foto’s volgens wanneer ze er onder zitten.
21 maart 2013 om 20:03 #17860709GEFELICITEEEERD!!!!!! :thumb klote dat je dan nu ziek moet zijn, beterschap!!!
21 maart 2013 om 20:36 #17860710Proficiat Soepkipiee :thumb
gister op de post en nu al aan gekomen dat gaat toch sneller als ik dacht bij tnt. :jerry
21 maart 2013 om 20:50 #17860711Ben blij als het pakket er al is :), enigste wat het me allemaal heeft gekost is tijd.
Wat een gepiel voor die startmotor is me dat :P..
Die spatlappen zien er een beetje bompa stijl uit :), nu nog een setje dakdragers met duivenkorf erop en kralen op de zetels soepkiepe dat maakt het compleet :wors
Als je nog onderdelen nodig hebt voor een c14nz, let me know ;)21 maart 2013 om 20:56 #17860713Spatlappen is Hip marco :jerry
Volgens mij weet niemand van hier dat jij met VW doppen rijd op je opel :argue :jerry
Net niet te zien op de foto.
21 maart 2013 om 21:01 #17860712Hee Soepkippe
Gefeliciteerd :thumb :thumb :thumb
Rik ;)
21 maart 2013 om 21:04 #17860706Opel is toch de volkswagen Phil :kewlpics !!
21 maart 2013 om 21:07 #17860714Gefeliciteerd met je verjaardag
Ben zelf ook geveld door de griep ,maar bij jou is het helemaal kut dat het op je verjaardag is .
21 maart 2013 om 21:14 #17860715@marco_tds wrote:
Opel is toch de volkswagen Phil :kewlpics !!
Krab ik toch effen achter me oren :jerry
21 maart 2013 om 21:34 #17860716@astraTD wrote:
@marco_tds wrote:
Opel is toch de volkswagen Phil :kewlpics !!
Krab ik toch effen achter me oren :jerry
Wou er oude w124 deksels op doen, maar men collega heeft ze al op de sprinter van het bedrijf geknald, dit waren de enigste 15″ deksels wat er nog lagen.
Dusjah :), over het algemeen lijkt me opel toch goedkoper dan VW.
Daarom dat ik zeg dat OPEL eigenlijk de wagen van het volk hoort te zijn :)22 maart 2013 om 07:45 #17860717thnx iedereen :)
@marco_tds wrote:
Ben blij als het pakket er al is :), enigste wat het me allemaal heeft gekost is tijd.
Die spatlappen zien er een beetje bompa stijl uit :), nu nog een setje dakdragers met duivenkorf erop en kralen op de zetels soepkiepe dat maakt het compleet :wors
Als je nog onderdelen nodig hebt voor een c14nz, let me know ;)spatlappen vind ik ten 1e wel leuk staan, en ten 2e heb ik er ook een goeie reden voor ;)
kijk hoe ver mijn wielen buiten de auto steken.
daardoor heb ik steeds de hele zijkant smerig, dat word met die spatlappen aardig minder.
maar ja, vroeg of laat moeten ze er toch weer af, met de skirts er op passen ze niet meer, en met de skirts er op kom ik qwa breedte ook wee goed uit met de wielen.
maar ik denk dat ik wel ga proberen om ze er bij op te krijgen haha
o en astratd, ik kan e eigenlijk niet echt foto’s herinneren van marco zijn auto hier op het forum :P
22 maart 2013 om 07:54 #17860718Rallywagens hebben ook spatlappen, zijn die dan ook bompa style :jerry
denk dat ik voor mijne een keer op zoek ga naar rally style flappen22 maart 2013 om 07:56 #17860719@soepkiepe wrote:
thnx iedereen :)
@marco_tds wrote:
Ben blij als het pakket er al is :), enigste wat het me allemaal heeft gekost is tijd.
Als je nog onderdelen nodig hebt voor een c14nz, let me know ;)spatlappen vind ik ten 1e wel leuk staan, en ten 2e heb ik er ook een goeie reden voor ;)
kijk hoe ver mijn wielen buiten de auto steken.
daardoor heb ik steeds de hele zijkant smerig, dat word met die spatlappen aardig minder.
maar ja, vroeg of laat moeten ze er toch weer af, met de skirts er op passen ze niet meer, en met de skirts er op kom ik qwa breedte ook wee goed uit met de wielen.
maar ik denk dat ik wel ga proberen om ze er bij op te krijgen haha
o en astratd, ik kan e eigenlijk niet echt foto’s herinneren van marco zijn auto hier op het forum :P
Nee klopt, met die deksels staan hier nog geen foto’s king:, enkel die foto van Phil ..
22 maart 2013 om 08:12 #17860720@soepkiepe wrote:
mantadevil..
probeer het ook eens op ruilen.nl
komt mijn astra ook weg (ligt me iets van bij dat ik dat al verteld had haha)vandaag een pakketje binnen gekregen :)
4 spatlapjes en een startmotor succesvol ontvangen king:
de startmotor leg ik eerst nog ff op de plank, mijn eigen begint wat raar te zingen dus zal niet lang meer leven denk ik.
de spatlapjes komen er zo snel mogelijk op.
door dat fijne weer is de griep weer eens terug gekomen in huize soepkiepe, dus veel gaat er niet gebeuren.
lekker joh, op je verjaardag ziek zijn haha:P
normaal ben ik haast nooit ziek, en nu net deze keer op me verjaardag ook nog.
ach, voor dat ik een meisje ben is het wel over dacht ik, vergeleken gister ben ik er al aardig bij ;)foto’s volgens wanneer ze er onder zitten.
Nee dat wist ik niet ,maar heb me vacaht ook maar even op die site aangemeld en de astra erop gezet te ruil tegen een manta :thumb
Me zus ruilde ooit een volvo 440 tegen een manta gsi dus moet dit toch ook lukken
is een ideale vakantie/gezinsbak -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.