Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › updates aan de astra !!
- Dit onderwerp bevat 1,262 reacties, 71 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 20 augustus 2017om 20:30 door soepkiepe.
-
AuteurBerichten
-
10 maart 2013 om 12:07 #17860645
@astraTD wrote:
@trashmetal wrote:
als ik zoveel ruimte had als astratd was ik damwandprofielen aan het sparen
hoezo garage? zet een complete loods :jerry :wubI know maar af gelopen 15 jaar zitten we in de onzekerheid of we moesten oprotten vanwege nieuwbouw.
Maar 18mei is het zeker dan moet alles op geschoond zijn.
Andere opel zet ik straks opnieuw te koop en de Dodge ook :cry
Helaas geen nieuwe opruimte op het oog.en pa heeft nergens meer zijn in aangezien zijn leeftijd.
Nu zit ik er mee.Huh ? Alweer verkopen ? :cry
Rik ;)
10 maart 2013 om 12:09 #17860646Toen vond ik 400 te weinig.. Maar nu moet die gaan.
Staan al erop zowel speuders en marktplaats.
Dodge komt later moet hem nog eerst geheel afmaken… Wachten op beter weer :sleeping
10 maart 2013 om 12:14 #17860647@astraTD wrote:
Toen vond ik 400 te weinig.. Maar nu moet die gaan.
Staan al erop zowel speuders en marktplaats.
Dodge komt later moet hem nog eerst geheel afmaken… Wachten op beter weer :sleeping
Nou, dit betreur ik wel voor je :(
Rik :(
10 maart 2013 om 12:24 #17860648nou sorry, die dodge maak ik me niet naar om, maar die station vind ik wel zonde eigenlijk.
ding is zolang in de fam, veel geld er in gedrukt, en nu moet ie als nog weg.10 maart 2013 om 12:31 #17860649Ja nooit gedacht dat de TDS het zo lang zou volhouden aan gezien dat de koppeling nog vrij nieuw is en meerdere onderdelen is het verstandiger om het half jaar af te rijden met de TDS.
En het vermogen tussen de opelblok en de isuzu is me wat te groot..Van het geld plus het dodge geld haal ik me een mooie Mercedes die kan tenminste in de straat staan en een Dodge niet :(
En de andere opel mag niet op de openbaren weg aangezien dat die niet is verzekerd,apk geen wegenbelasting enzo.Nu genoeg -offtopic geweest.
10 maart 2013 om 12:43 #17860650lol, hij staat al in slap geouwehoer hoor :P
dus het boeit me nu al helemaal niks meer ;)
vind het al erg zat dat ik in mijn eigen topic rekening met mee lezers moest houden waardoor mijn topic niet meer bij het astra deel hoorde
dus je lult maar een eind weg offtopic nu ;)10 maart 2013 om 17:43 #17860651Astra rijders houden nu eenmaal van slap auwehoeren :jerry
met af en toe wat serieze praat er tussendoor :D11 maart 2013 om 16:01 #17860652haha gezellig toch? :P
heb voor later vandaag nog ff paar foto’s, ook van de garage ingang haha.
en van de gespoten wielen :Pmaar ben dus in tweestrijd, kan mijn velgen ruilen tegen ats cup velgen.
ben dus erg aan het twijfelen haha
met de velgen die ik nu heb zie je de schijven en trommels weer mooi, en met da ats niet volgens mij.
hmzzz :hmmz :hmmz11 maart 2013 om 16:30 #17860653Foto van die cup velgen?
11 maart 2013 om 18:45 #17860654zoooo…
we hebben weer wat gedaan, een beetje dan tenminste.ik had nog een f1 spiegel glas liggen.
bedacht me dat die van mij niet heel netjes meer was vanwege vocht of zo langs de rand.
heb ik dus maar ff omgewisseld, ziet er weer netjes uit nu :)verder had ik een tijdje terug 1 wiel gespoten.
door omstandigheden vorige week geen zin gehad om de andere 3 te doen, vandaag weer 2 gedaan (kreeg visite tussen door, vandaar niet alle 3)
ook nog maar ff wat extra’s gedaan, gewoon omdat dat busje toch maar wat op het zoldertje stond, en ik weet dus heel goed dat het waarschijnlijk niet lang zitten blijft haha.
zo was ie..
dit hebben we er van gemaakt..
oeps… toch niet goed genoeg af geplakt haha :P
nja 2x remmen en het is weg dacht ik zo ;)
totaal plaatje (iets donker helaas)
andere kant, kun je gelijk zien hoe verschil als het eigenlijk is haha.
vind de gespoten wielen er veel frisser uit zien :)
(wou trouwens eerst de trommels en zo rood maken, maar vond dit wat leuker bij de auto staan, en het busje gebruikte ik anders toch niet ;) ruimt ook weer eens op haha)astraTD.
hier kan ik ze tegen ruilen.
ALS ik ze ruil zie je sowieso mijn trommels en remmen al niet weer denk ik.
zo gaat het ongeveer staan dan.
viewtopic.php?f=80&t=174635mario, ff voor jou gedaan hahaha :P
de auto past namelijk net naast de garage geloof ik.
heb het nog niet geprobeerd, maar als ikkijk hoe hij nu stond moet dat makkelijk haalbaar zijn.11 maart 2013 om 19:58 #17860655Ik vind dat toch wel heel slim, zo je schutting maken op rolletjes.
:wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :worsRik ;)
11 maart 2013 om 20:00 #17860656Lastige keuze de velgen..
11 maart 2013 om 20:02 #17860657@soepkiepe wrote:
inmiddels zijn de schuttingen ook terug gezet naar de achterste hoek van het huis, zitten wielen onder dus an ik open draaien ;)hier werd je ook niet vrolijk van, paar dagen nat weer en de palen zaten goed vast haha.
astratd, ik denk dat ik het bij deze houd ;)
mijn vriendin vind dit mooier, vooruit, krijgt zei ook een keer haar zin met wat er gebeurd hahah
:jerry :jerry
krijgt ze in huis trouwens altijd haha12 maart 2013 om 03:17 #17860658ben het met je vrouw eens, deze staan beter
leuk kleurtje op de remmerij :thumbje plaats staat al aardig volgebouwd :jerry
jammer dat je de uitgang niet helemaal dicht mag gooien :D12 maart 2013 om 06:45 #17860659ik de dat als de voorkant ooit eens wat gezakt is dat het ook al weer mooier staat ;)
ja zeker aardig vol haha, maar die hokjes die je achter de auto ziet gaan er nog weer af ;)
word de ruimte nog weer wat meer haha12 maart 2013 om 13:56 #17860660ik vind toch dat de meeste opels te hoog staan aan de voorkant
voorzijde verlagen was een van de eerste dingen die ik gedaan heb
maar nu ik achter ook verlagings veren heb zitten
moet de voorkant nog weer lager haha :jerry
alleen mn koni’s willen niet dat ik lager ga dan -3cm :cry12 maart 2013 om 19:11 #17860661en we zijn weer ff bezig geweest.
jullie zien liever foto’s toch? :P
wat hebben we gedaan vandaag? van alles en niks eigenlijk haha.
vanmiddag na 3 uur pas wat gedaan, voor de tijd had ik andere dingen.
waaronder het afscheid van de rooie astra f die ik had.
die is nu plat, misschien dat ie ooit eens terug komt als een blikje of zo ;)
nja, heb de onderste spoiler er af gehaald en de luidsprekers achterin, de rest lekker allemaal laten zitten.
de foto’s van wat ik verder gedaan heb
vanaf het begin, 1 wiel moest nog gespoten worden, gelijk wielkast ff goed bekeken, net zo als de anderen.
deze was wel het ergste van allemaal, die komt er ook niet vanaf zonder lasapparaat haha.
heb het nu ff snel flink in gespoten met de spuitbus die er het meest op leek, mat zwart, en ook goed er op gespoten ;)
late drogen en daarna blanke lak er op.
ja ik weet dat dat geen oplossing is, maar hoop dat het wel weer een beetje vertraging geeft.
(tips voor aanpak zeer welkom)intussen dat het wiel en de remmen gespoten waren onder het drogen maar ff met de luidsprekers bezig geweest.
en deze had ik ook weer terug, dus ook er maar ff op gezet.
op de foto is heel duidelijk te zien dat iemand er met een spuitbus op heeft gezeten, valt zo in de auto niet echt op.
omdat ik de skirts en bumpers er mat zwart op wou maken dacht ik dat het leuk zou staan als ik de spoiler ook maar matzwart zou maken.
haha, dat lijkt dus ff niet he ;) die komt gewoon in kleur ;)
vind vanaf de achterkant gezien het helemaal geen porum.
mario..
ik weet zo ff niet meer hoe het bij mijn rooie was, maar doro dat ik nu een zwarte spoiler tegen een paarse auto hield vielen mij een paar dingen op ;)
wil jij eens kijken als dat bij jouwe ook zo is?
als ik de rand van de spoiler netjes onderaan gelijk hou dan sluit ie op de hoek niet aan bij het raam.
en het plekje waar het opel logo zit op de spoiler lijkt de spoiler lager te zijn.
als je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel maak ik een foto voor je ;)verder wou ik toch nog ff weten hoe het staat..
begon donker te worden dus zijn niet heel mooi gelukt.
bij de laatste foto valt goed te zien hoe de skirts staan bij de wielen, de wielen steken nu uit, met de skirts er op lijkt het veel mooier :P12 maart 2013 om 20:54 #17860662Mooie achterklepspoiler heb je nu :thumb (psst, die heb ik ook, in de voorraad)
Alleen nu moet je die bovenste standaardspoiler ook vervangen, zo staat het :swear .Voor de rest: goed werk weer verricht :)
Rik ;)
12 maart 2013 om 21:04 #17860663ja, ik weet het, maar weet nog niet welke :P
zat mij zo straks eens te bedenken dat ongeveer iedereen die en spoiler op zijn astra f maakt er een gsi spoiler op plant (uitzondering daar gelaten zoals rik;))
ben dus ook wel een beetje aan het kijken voor wat anders.
zo staat er hier een mooie gele op het forum, maar ja 75 euro voor een spoiler heb ik ook niet liggen.
deze is dat, heb een tijdje terug op google een foto gezien van die samen met die onderste, staat wel leuk.
buysell/single_ad.php?ad_id=4518
ook weer een zeldzaam ding haha, dus past weer mooi bij die andere haha.ook dit is wel grappig, maar denk dat het weer net te klein is.
http://www.pacificie-tuning.com/AerodynamikStyling/Opel/Vauxhall-Tuning/Astra-F/Roof-spoiler-3-doors-Rieger-Tuning-Opel-Astra-F::139446.html” onclick=”window.open(this.href);return false;we zullen zien, vind een gsi spoiler met een 3e remlicht ook wel wat hebben.
maar kan het geld denk ik eerst beter besteden aan de roest die je op de foto ziet ;)12 maart 2013 om 22:09 #17860664hey kieppe… heb je die cups nu over genomen ofnie???
anders weet ik nog wel een gegadigde voor die dinge.wat die rotterij betreft…. doar weet ik wah wat op denk :P
12 maart 2013 om 22:17 #17860665@Gerrit78 wrote:
Dit is mijn sleutelruimte, wel lekker ruim allen ik moet zo hard stoken om het in de winter warm te krijgen :jerry :jerry
Jammer genoeg heb ik geen ruimte voor een schuurtje anders had er al lang eentje gestaan.
:shock: wat doe jij daar dan nou?????
sleutelen in `s werelds grootste spuitcabine ?????
:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
tja…. soms… soms mot je wat.
ik was eerder ook al blij met een dikke jas… potkrik, en een puut sjek :D13 maart 2013 om 06:31 #17860666@Ghanz wrote:
hey kieppe… heb je die cups nu over genomen ofnie???
anders weet ik nog wel een gegadigde voor die dinge.wat die rotterij betreft…. doar weet ik wah wat op denk :P
velgen heb ik vanaf gezien.
heb trouwens nog meer foto’s van die velgen in de mail staan, als je die graag wil zien kun je of hem een mail sturen of ff je mail in pf sturen, dan stuur ik ze je wel ff.
over die roest, ik zou het ff in me hoofd houden, wil namelijk in de zomer alle roest (laten) aanpakken.
denk dat ik tegen die tijd mijn lijstje wel makkelijk klaar heb dan;)
maar meeste staat hier al.13 maart 2013 om 20:13 #17860667velgen laat ik ook wel wezen, ben inmiddels al voorzien.
haha, snel he :D
maargoed, succes verder met het astra-tje kerel !
13 maart 2013 om 20:16 #17860668dank u :)
als er niks tussen komt krijgt ie morgen even nieuwe olie en nieuwe kvs.
en olie filter uiteraard.hoeveel liter olie gaat er in eigenlijk, heb nog iets van 2 a 3 liter staan, heb ik genoeg aan toch? of gaat er meer op?
wel handig om ff te weten voordat ik alles er af laat lopen hahaha14 maart 2013 om 11:47 #17860669Zo als ik die van jou zie mag ik niet klagen met paar kleine roestplekjes ,ook die van mij is van 1994.
maar je houd altijd wel wat werk toch.
wil die van mij weg doen dus de roestplekjes is voor de volgende eigenaar hahahah :thumb
Soms ben ik lief voor de astra en was en poets hem en dan komt dit er tevoorschijn :wub -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.