Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › updates aan de astra !!
- Dit onderwerp bevat 1,262 reacties, 71 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 20 augustus 2017om 20:30 door soepkiepe.
-
AuteurBerichten
-
6 januari 2013 om 22:14 #17860495
:jerry Tijd voor een poll over de plaat :D
6 januari 2013 om 22:55 #178604967 januari 2013 om 07:12 #17860497@NoFear1696 wrote:
Tatoeer Janneke op je arm en haal die plaat aub weg :puke je kan voor de rest alles doen aan je astra wat jij mooi vind :thumb
:angel :angel
op mijn armen staan de kinderen al ;)
maar ff over die plaat en bumper.
jullie zien wat over het hoofd denk ik.
dit is de standaard bumper, ik vroeg jullie mening over de kleur van de gsi bumper.
en had zelf al bedacht dat de kans heel lein word dat ik die plaat ook weer op de gsi bumper maak.
denk dat de plaat dan weer achter het raam komt te staan.7 januari 2013 om 08:16 #17860498Hij is helemaal van de plaat :jerry
7 januari 2013 om 08:48 #17860499Hahahahahaa :wtf
7 januari 2013 om 08:59 #178605007 januari 2013 om 09:26 #17860501GSi bumper hoort in de kleur van de auto te zijn.
Dus ik zeg in de kleur van de auto.
7 januari 2013 om 09:46 #17860502Die naamplaat erop :thumb :wtf
Lijkt net zo’n 45km/h wagentje uit de buurt hier!
7 januari 2013 om 11:21 #17860503ik heb niks gezegd :shock:
7 januari 2013 om 11:28 #17860504@soepkiepe wrote:
@trashmetal wrote:
Hij is helemaal gek van die plaat :jerry
-offtopic -offtopic :hmmz
Ff hersteld :jerry
7 januari 2013 om 11:46 #17860505oke… genoeg flauwekul nu ;)
GSI bumper en skirts in kleur of mat zwart.
dus geen gelul over die plaat, op de gsi bumper komt ie niet op.
gaat om de kleur van de gsi bumper en skirts.
de bumper die er nu op zit, en de foto, die is alleen bedoeld zodat je een idee krijgt hoe het mat zwarte bij de kleur van de auto staat ;)7 januari 2013 om 11:54 #17860506Ik zeg een mat-zwarte gsi bumper MET plaat king: king: king:
Vind het wel ruig eigenlijk, Ik zie er echte liefde in :wub :wub :wub
en het maakt je Astra zeker uniekGroeten van Paul
7 januari 2013 om 11:57 #17860507Een originele Gsi bumper is altijd in kleur, Ik denk persoonlijk dat matzwart niet zo mooi zal staan, het lijkt dan net of je net schade hebt gehad een ff snel een bumper in de primer erop gezet heb.
dat is mijn mening.
alleen een gsi bumper op kleur laten spuiten, zit wel een kostenplaatje aan vast.7 januari 2013 om 12:32 #17860508:vertag
@Blue-Dragon wrote:
GSi bumper hoort in de kleur van de auto te zijn.
7 januari 2013 om 12:48 #17860509@Blue-Dragon wrote:
:vertag
@Blue-Dragon wrote:
GSi bumper hoort in de kleur van de auto te zijn.
I know.. ik denk ik wrijf het er nog ff een keertje in. :D
7 januari 2013 om 14:01 #17860510Was niet voor jou bedoeld Silver,, maar voor een eerder bericht van soepkiepe ;)
7 januari 2013 om 14:10 #17860511om effe te gallen,GEEN PLAAT!!
Maar effe serieus,de GSI bumpers en skirts zou ik OF in de kleur van de auto doen,en als je contrast wil,dan zou zilvergrijs of wat donkerder rookzilver wel eens heel mooi kunnen staan (mischien is er iemand zo lief om dit effe voor je te fotosoepen)
En dan met die andere wielen,dan staat er een leuke astra denk ik,enneh,oja,die tussenplaat op de achterklep zou ik zo laten!7 januari 2013 om 14:28 #17860512Soepkip, ik heb trouwens de shops die ik vorig jaar voor je gemaakt had op je rode Astra weer gevonden.
Pm me even je mailadres, dan stuur ik je die shops nog toe.Had nog ergens een back-up die ik was vergeten te wissen en daar stonden ze op.
7 januari 2013 om 16:08 #17860513@soepkiepe wrote:
oke… genoeg flauwekul nu ;)
GSI bumper en skirts in kleur of mat zwart.
dus geen gelul over die plaat, op de gsi bumper komt ie niet op.
gaat om de kleur van de gsi bumper en skirts.
de bumper die er nu op zit, en de foto, die is alleen bedoeld zodat je een idee krijgt hoe het mat zwarte bij de kleur van de auto staat ;)Wat de GSi bumper aangaat zou ik de kleur van de auto doen.(helemaal gespoten)
Zorg wel dat je andere modderkuipen aanschaft, anders past de modderkuip niet meer aan de GSi bumper.Dit is mijn mening en ik laat het hier verder maar bij :sleeping
Rik ;)
8 januari 2013 om 08:59 #17860514k zal eens gaan informeren wat het spuiten van 1 bumper en 1 setje skirts gaat kosten.
alleen in 1 van de reacties staat iets over kleur verschil, daar zit ik natuurlijk niet op te wachten :P
verder zit mijn auto vol met krassen, dus is dalijk mijn bumper echt een uitblinker vergeleken de rest van de auto ben ik bang ;)
en de hele auto laten spuiten??
nee dat toch maar niet denk ik zo.8 januari 2013 om 09:15 #17860515iemand enig idee als elektrische ramen makkelijk klaar te maken zijn?
de motors heb ik sowieso, heb ook een kabelboom in het mandje liggen, weet alleen niet 100% zeker als deze daar van is.
verder heb ik totaal geen voorbereiding.
en zoals ik al vaker zei… soepkiepe en stroom aanleggen zijn 2 verschillende dingen ;)
moet er sowieso een schakelaar bij hebben, die heb ik namelijk niet.
en past deze dan ook gewoon in mijn deur, of moet ik daar een andere voor hebben.voor de spiegels geld de zelfde vraag.
alleen daar heb ik alleen maar een schakelaar voor en verder niks nog :angel8 januari 2013 om 17:51 #17860516@soepkiepe wrote:
k zal eens gaan informeren wat het spuiten van 1 bumper en 1 setje skirts gaat kosten.
alleen in 1 van de reacties staat iets over kleur verschil, daar zit ik natuurlijk niet op te wachten :P
verder zit mijn auto vol met krassen, dus is dalijk mijn bumper echt een uitblinker vergeleken de rest van de auto ben ik bang ;)
en de hele auto laten spuiten??
nee dat toch maar niet denk ik zo.Het is hierom dat ik vindt dat mat-zwarte bumpers goed bij jouw auto passen.
Op een orginele GSI zijn ze inderdaad in kleur, maar de jouwe is geen GSI dus matzwart moet kunnen
Persoonlijk vindt ik het altijd redelijk jammer als je een
als gsi uitgedoste astra ziet zonder de bijbehorende pk,s
Dan heb ik meer respect voor een sleeper, dus een kale astra met een dik blok :wubHet houd je astra qua kleurstelling origineel met een sportievere bumper.
Tevens buiten of het wel of niet uitziet vindt ik dat de plaat met Janneke gewoon bij jou hoort
dus hetzelfde qua plaatsing als op de rode,
Ik vindt dat juist gaaf dat je daarmee dwars tegen alle opvattingen ingaat,
en daarmee luid en duidelijk je liefde laat blijken,Een hele fijne avond en Groeten van Paul
8 januari 2013 om 19:09 #17860517uhhh meneer de vries..
die plaat hoort ook bij mij EN mijn auto eigenlijk haha.dit was mijn 1e auto.
daarna een maand een calibra gehad, geen fotos van, plaat niet onder de andere plaat maar volgens mi9j wel op het dashboard.
calibra ging weg, toen kwam deze.
(vind hem op deze plaats mooier staan dan onder de andere plaat, alleen op de astra lijkt dat weer niet zo mooi ;)toen kwam deze..
(op deze is dan weer te zien dat het tijd word voor een nieuwe :P)en toen deze.
(voor het raam deze keer)en toen deze. 3 weken gehad, dus ook weer op het dash eerst :P
en na goed 3 weken hing hij bij de astra ook weer aan de bumper haha.
moet zeggen dat ik bij de groene corsa gewoon een paar schroeven de bumper in geboord heb, bij alle andere autots had ik 2 gaatjes in de gewone plaat geboord en daar met een klein plaatke de plaat aan vast gemaakt.
hij hangt nu ook weer met schroefjes vast.
de kans is klein dat ie aan de gsi bumper komt, ALS ie daar op komt boor ik sowieso geen gaten in de bumper, en wil kijken als ik hem dan ook weer zo kan maken als op de blauwe corsa, mooi in de hoek.8 januari 2013 om 19:43 #17860518Beste Soepkiepe
Dat is inderdaad een hele historie MET plaat king: king:
Ik vindt het gaaf :thumb :thumb9 januari 2013 om 20:57 #17860519@soepkiepe wrote:
iemand enig idee als elektrische ramen makkelijk klaar te maken zijn?
de motors heb ik sowieso, heb ook een kabelboom in het mandje liggen, weet alleen niet 100% zeker als deze daar van is.
verder heb ik totaal geen voorbereiding.
en zoals ik al vaker zei… soepkiepe en stroom aanleggen zijn 2 verschillende dingen ;)
moet er sowieso een schakelaar bij hebben, die heb ik namelijk niet.
en past deze dan ook gewoon in mijn deur, of moet ik daar een andere voor hebben.voor de spiegels geld de zelfde vraag.
alleen daar heb ik alleen maar een schakelaar voor en verder niks nog :angel -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.