Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › updates aan de astra !!
- Dit onderwerp bevat 1,262 reacties, 71 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 20 augustus 2017om 20:30 door soepkiepe.
-
AuteurBerichten
-
30 december 2012 om 20:53 #17860446
Heeft er niet iemand een wisserhendel uit een omega b station over? Krijg ze op de sloop nergens gevonden.
@soepkiepe je bent goed bezig zo, word een erg knap assie zo!
Die hendel is wel te doen denk ik misschien kan ik je wel helpen, ben elektricien dus stroom kan ik me redelijk mee redden hihi30 december 2012 om 20:55 #17860447@thereaper wrote:
Heeft er niet iemand een wisserhendel uit een omega b station over? Krijg ze op de sloop nergens gevonden.
@soepkiepe je bent goed bezig zo, word een erg knap assie zo!
Die hendel is wel te doen denk ik misschien kan ik je wel helpen, ben elektricien dus stroom kan ik me redelijk mee redden hihimoet je even naar het omega forum gaan en berry een pm doen
of hier op het forum xr1 een pb doen
kom je bij de zelfde uit hahahah30 december 2012 om 20:56 #17860448Anders wil ik wel een teller hebben.. :D
30 december 2012 om 20:59 #17860449@astraTD wrote:
Anders wil ik wel een teller hebben.. :D
ik heb niks meer
alleen nog een digi uit een senator maar daar heb ik nog een idee mee30 december 2012 om 21:02 #17860450Als soepkippie er niks mee doet wil ik me wel er mee bezig houden..lijkt me wel goed een teller tot 260 of 280… ook al gaat die niet veel harder als 180 op teller :agent haha
30 december 2012 om 21:14 #17860451zal het in mijn achterhoofd houden, ik kan er toch gen 4 tegelijk in de auto hebben.
die van de gl uitvoering hou ik sowieso, wil nog een skelter voor me zoontje hebben, dan maak ik hem er daar 1 op ;)30 december 2012 om 21:18 #17860417:jerry Moet die wel harder als 20km/u gaan trappen voordat die wijzer in aktie komt
30 december 2012 om 21:20 #17860452heb laatst een grasmaaier gesloopt….. met benzine motor.
trappen is zo 2000 :jerry
haha nee joh, die ga ik hem er echt niet op zetten!
die grasmaaier blokkies willen net wat te snel ;)1 januari 2013 om 16:22 #17860453jaja, een kleine update op nieuwjaarsdag haha
ik wou de auto ff uit de garage halen, en kon het toch niet laten..
tsja, en ik kon het toch niet laten :angel
en nu ff 2 vraagjes ;)
nummertje 1 gaat over de velgen.
ik heb nu 6j met et waarde 33.
die anderen die ik heb zijn 7j met et waarde 37.
wat houd dat in? dat ze verder naar buiten komen of dat ze verder naar binnen vallen?vraag nummer 2.
de gsi bumper die ik heb zaten geen mistlampen bij, maar wel de gaten.
nu had ik toevallig nog 2 lampjes liggen die er met een beetje aanpassingen in passen.
zelf denk ik dat het wel leuk gaat staan, maar wil toch ff jullie mening hebben;)de bedoeling.
gewoon mijn witte knipperlichten weer terug zetten, ook zonder us module en dergelijke.
de lampjes in de bumper wil ik dan aan mijn gewone licht aan sluiten.
jaja ik weet dat het niet mag:P maar lijkt me wel mooi.
in zekere zin dus een us module achtig iets, alleen gaan ze niet knipperen, maar blijven constant branden.hier ff een foto hoe het er in de bumper uit ziet;)
1 januari 2013 om 17:43 #17860454Weetje dat ik dat van die bumper wel een hele vette update vind !! :thumb knipperlichten in de bumper nice
1 januari 2013 om 17:44 #17860455alleen deze knippert niet :P
1 januari 2013 om 17:45 #17860456dat maakt niet uit vind het leuk bedacht
1 januari 2013 om 18:12 #17860457Haha, ouwe prutser.
kan nog niet 1 daggie zonder zn Assie :thumb :thumbRik :ass
1 januari 2013 om 22:50 #17860458Velgen vallen naar binnen.
Hoe lager de et om meer naar buiten toe.
Bumper mooie oplossing en zeker niet verkeerd.
2 januari 2013 om 04:41 #17860460ziet er goed uit, beter als tegen gaten aankijken :thumb
ik zou alleen de knippers er bij aansluiten :D
en het gsi 16v logo er afhalen ;)2 januari 2013 om 07:28 #17860461gsi logo gaat er dan ook af ja.
zal van de week eens kijken als ik ze er wat makkelijk in kan maken.astratd.
thnx, vind ik wel een beetje jammer :P
maar zal het veel verschil gaan maken met nu?
aangezien de andere velgen ook weer 7 j zijn2 januari 2013 om 17:00 #17860462ik wist dat mijn remleiding achter iets roest vertoonde en los latende verf.
vandaag de olde astra maar eens even op de bokken gezet.
tectieleren werd mij afgeraden om dat nu nog te doen, kon beter wachten tot de zomer volgens velen hier.
maar ik wou toch wat aan mijn remleidingen doen ;)kleine staal borstel er bij, stukje schuur papier er bij en ff lekker aan het schuren en borstelen gegaan.
ik had nog een paar spuitbussen matzwart staan.
overal waar ik een beetje normaal bij kon maar ff aangepakt.
1 plek loopt de leiding tussen de tank en dorpel, kon daar met geen mogelijkheid bij dus dat heb ik EERST maar ff gelaten voor wat het is.aangezien ik er met zo spuitbus op sommige plekken slecht bij kon, en ook de bovenkant van de leidingen bespoten wou hebben heb ik er maar een flinke laag op gespoten, zoveel dat het er af druppelde, dus dat zit denk ik wel goed;)
aangezien ik een ongeduldig mannetje ben heb ik de beide bumpers ook maar ff matzwart gespoten, helaas geen foto’s, batterij leeg.
uuh wat heb ik nog meer gedaan..
ojaa..
deurpaneel er ff af gepakt om te kijken als ik heel toevallig ook al voorbereidingen in de deur had.
er lopen 2 dunne kabels naar binnen… juist ja, luidspreker kabels, verder helemaal niks!! :fy1 :arguek was een beetje bang dat ik alweer een lekke koppakking had vanwege dat ik olie geregeld bij mag vullen.
laatst bij syl astra er ook ff over gehad, nou syl astra, je had gelijk hoor ;)
heb die “vork” er ff af gehaald waar het ontstekings huis mee vast zit, die er ff afgehaald en daar kwam de olie al ongeveer aan lopen ;)
morgen maar ff een nieuw rubberen ringetje zien te halen :)1 wiel er ff onder gehad, k dacht eerst ff dat het niet paste.
hmm, moet met deze wielen zeker wel centreer ringen hebben.
heb er een foto van, maar ja met lege batterij kan ik weinig op de pc zetten nu ;)al met al lang bezig geweest en weinig gedaan whehe :P
2 januari 2013 om 20:28 #17860463Ik denk dat dat wel meevalt dat je “weinig gedaan hebt” :shock:
Je bent immers weer wat wijzer geworden door alleen te “kijken” :jerry
Dus het heeft toch nog wat opgeleverd hahaha :thumbupRik :D
3 januari 2013 om 16:57 #17860464Kijken is heel goed
meeste fouten worden gemaakt door niet eerst te kijken ;) :thumb3 januari 2013 om 21:03 #17860465vandaag het rubbertje ff vervangen van het ontstekings huis.
koste wel 3.05 euro bij de dealer ;)oude er tussen weg gepurkt, knapte al, dus al aardig hard geworden.
wou het geheel weer terug drukken, k denk, huh, zit ie niet goed of zo, hij gaat zo zwaar.
ik eens kijken..
alles stond goed.
weer opnieuw, toen kwam weer dat rare lampje boven mijn hoofd te hangen.. tuurlijk, nieuw rubber, hij sluit weer goed af!!
gelijk er na ff naar de wasbox gereden, ff flink met de motorreiniger in het rond aan het spuiten geweest onder de motorkap.
ik zie nu weer dat mijn versnellingsbak van aluminium is:P
hij was voor de tijd pik zwart.
zal van de week ff fotos maken, morgen eerst ff vloerbedekking leggen en zo, dus heb er morgen denk ik geen tijd voor.
maar ja, het schoon spuiten is ook met het idee dat ik nu dus ook kan zien als ie wel of niet lekt nu ;)
maar weet voor 90% zeker dat het weg is nu:)ff de foto’s van gister geuploaded, zelf vind ik de wielkasten ineens heel ruim nu.
fotos van de bumpers heb ik niet gemaakt gister.
dus die houden jullie ook tegoed van mij.had ik trouwens al verteld dat toen ik gister onder de auto lag ik ook ff zag dat 1 van mijn achterste veerpoten boven aan lekker rot is?
dus dat moet ook nog ff gebeuren, ik pak ze dan allebei boven aan.
eerst maar eens iemand zien te vinden die goed kan lassen en het voor een kleinigheidje wil doen wheheh :Phier de fotos van de wielen.
laatste foto is het naafgat, zit zat ruimte tussen :P
denk trouwens dat ie nog wel wat zakt, heb hem van de krik laten zakken, meestal zakt ie nog wel wat na wat sturen en rijden.
ach.. k weet iemand die nog een verlagingssetje heeft voor voorop.. maar… kan ook wel een jaar duren haha, eerst andere dingen.3 januari 2013 om 21:50 #17860466Bandjes zijn wel glad zo te zien ???????
4 januari 2013 om 00:42 #17860467wieltjes staan goed, ff goede centreerringen halen voor het naafgat.
en nieuwe banden kan ook geen kwaad zo te zien :D4 januari 2013 om 11:35 #17860468he soepie de centreer ringen liggen hier nog hahahah
dat is mijn fout
ik zorg wel dat je ze krijgt
alleen moet je ff kijken of ze er allemaal er uit zijn5 januari 2013 om 13:22 #17860469@syl-astra wrote:
he soepie de centreer ringen liggen hier nog hahahah
dat is mijn fout
ik zorg wel dat je ze krijgt
alleen moet je ff kijken of ze er allemaal er uit zijnkomt wel goed ;)
heb nog niet gekeken trouwens, momenteel ff druk in huis bezig dus geen tijd voor nog ;)
maar dat hoor je wel via pm.ff de foto’s van de zwarte bumpers en de schone motor.
zelf vind ik de zwarte bumpers heel mooi staan bij het paarse.
zit er aan te denken om de skirts en de gsi bumper ook gewoon lekker matzwart te maken.UITERAARD IS JULLIE MENING/COMMENTAAR OOK WEER WELKOM!! :thumb
zo WAS de motor.
en zo is hij nu.
nog niet super hoor, moet de puntjes nog op de i zetten, maar dit is enkel en alleen maar wat de motorreiniger ij de was box doet, ik ben zeer te spreken over dat spul :)
versnellingsbak is ook weer aardig aluminium kleur, maar door alle stoom was het slecht te zien wat schoon was en niet haha, dus binnenkort nog maar een keer doen.
en de bumpers..
zo WAS hij..
en zo is hij nu :wub
persoonlijk denk ik dat een setje smoke achterlichten het helemaal af maakt, op zijn minst gsi lampen.
verder had ik nog een kentekenplaat houder chrome proberen te spuiten, werd niks, die heb ik nu zilver gespoten, denk dat dat mooi afsteekt op de voorbumper.komt u maar met uw meningen
skirts en gsi bumper ook maar matzwart of in kleur?
:jerry :jerry5 januari 2013 om 13:45 #17860470mijn mening is in kleur spuiten..maakt hem net wat dikker…
en anders gewoon stadslicht in knipperlicht zetten,,die onder in de bumper..
ik rijd al jaren met stadslichten in mijn mistlampen..nog nooit wat van gezegd…
maar heb er ook booskijker op zitten dus valt niet hee duidelijk op..
gr bertje :agent
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.