Update navigatie via USB

Forumindex Forums Modellen Insignia Update navigatie via USB

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277849
    Powerwing
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 August 2016

      Heb de navigatie-update versie 2016 voor mijn Insignia (MY2015).
      In de handleiding staat echter een tegenstrijdigheid :
      Bij punt 2 staat “Zet de motor van uw voertuig niet uit tijdens de gehele kaartupdate.”
      Bij punt 8 staat dan “Zet de motor in geen geval uit en verwijder ook de USB-stick niet voordat de procesbalk 5% heeft bereikt.”

      De update duurt ongeveer 1 uur, dus wil dit dan zeggen dat ik een uur aan een stuk de motor moet laten draaien, of is het voldoende dat het contact is ingeschakeld ? Mag ik de motor afzetten na die 5% of niet ?

      #18325744
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        op contact is goed, verstandig is wel een acculader aan te sluiten, anders heb je ook kans dat het niet goed gaat

        #18325745
        Powerwing
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 August 2016

          Nog vraagje : wij hebben los navigatietoestel, een Garmin Nuvi 2498LMT-D die ik tot voor kort gebruikte in de Astra (had geen ingebouwde navi). Daar zitten natuurlijk een heleboel adresssen in, maar is het mogelijk om die eventueel via een USB-stickje up te loaden naar de navi van de IntelliLink 900 of moet ik die allemaal manueel ingeven ?
          Het bestandje met adressen kan je makkelijk vinden via de computer en naar een usb stick kopiëren, maar de vraag is natuurlijk of de IntelliLink hiermee overweg kan…

          #18325746
          Nick-GSI
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            geen idee of dat mogelijk is

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.