Update Navigatie en touchscreen

Forumindex Forums Modellen Mokka Update Navigatie en touchscreen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18545275
    JanO4
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 December 2015

      Als oud it-er heb ik gezocht naar updates voor beide op my Opel, mijn auto is brandnieuw maar bleek toch niet de juiste updates te hebben.

      Het downloaden van de update voor touchscreen geeft een fout melding, dat er iets fout is met internet. Helaas is de gewoon open ben ik admin en krijgt ik geen foutmeldingen van mijn firewall en scanners.

      Het downloaden van de navigatie update gaat voorspoedig en is netjes op een usb stick gezet. Als ik deze in de auto zet lijkt alles goed te verlopen, vink ik een aantal landen af waar ik toch nooit zal komen en start de update.
      Nu verwacht ik dat dit in enkele minuten afgewerkt is, maar nee na minstens een half uur is de update nog steeds bezig, waarna ik deze heb afgesloten. De navigatie werkt nog steeds en het lijkt er op dat de update niets gedaan heeft.

      Wie heeft dit eerder meegemaakt en wat is de oorzaak en eventueel de oplossing. Ik heb niet  voor niets een optie van over de 1000 euro in de auto zitten, als ik deze niet kan gebruiken.

      #18545307
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        updaten van kaarten kan wel tot 45 min duren. Heb zelf al meerdere mokka’s geupdate

        #18545836
        JanO4
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 December 2015

          uiteindelijk alles gelukt, als je de update niet wil uitvoeren met een stilstaande auto en een draaiende motor, kan je het eenvoudig tijdens het rijden doen. Kies een bekend traject start je motor , schakel start en stop uit, zet even de radio en airco op de gewenste stand en start voor je wegrijdt de update. je heb nu geen navigatie en sommige gadcets werken niet, na zo’n B-) 45 minuten verschijnt er een melding dat de update gelukt is en kan je USB stick eruit halen.

          B-)

          #18547514
          CvN51
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 April 2023

            Kan je andere voorstoelen met stoelverwarming zo aansluiten op de bekabeling? Ik heb nu geen stoelverwarming. Mokka X 2018.

             

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.