Update dvd800 MY11

Forumindex Forums Modellen Insignia Update dvd800 MY11

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Berichten
  • #18175939
    nicocorsa
      Lid sinds:
      6 June 2006

      mss zal ik proberen tegen de samen komst wat update cd samen zien te krijgen . wil mss voor mijne 2009 dvd 800 een update dvd kopen .

      mss is dat wel een goed idee . dat sommige systeem op goed kopen manier zijn geupload .

      ga er eens over nadenken en proberen een aantal samen te krijgen . na vragen wanneer de laatste versie uitkomt voor dit jaar .

      als er nog iemand ideekes heeft voor de samenkomst laat gerust horen binnenkort topic eens up to date brengen .

      #18175940
      Beekccc
        Lid sinds:
        21 January 2014

        Ik heb een CD500 Benelux MY2011 13/14 en kan deze tegen kleine vergoeding installeren hoor.

        Friesland of omgeving schiphol.

        Zie wel verbeteringen…hoop idd dat eindhoven is verbeterd (nog niet getest).

        Casper

        #18175941
        Rbommel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 August 2007

          Ja Eindhoven staat er perfect op
          Ik heb de dvd ook en ben inmiddels diverse keren langs Eindhoven gekomen

          #18175942
          Lody
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 February 2014

            IK vind het DVD 800 systeem van Opel beneden de maat , bij Tom tom krijg je regelmatig de kans om op te daten .Waarom niet bij Opel, een beetje minachting van je klanten. Zit je met een mooie Insignia 20 Turbo en een tom tom op je voorruit :fy1 :fy1 :argue :argue

            #18175943
            harms
              Lid sinds:
              11 June 2011

              denk dat ik volgend jaar zowieso maar overstap naar een ander merk met minimaal 5 jaar garantie ipv de magere 2 van opel pfffffff

              #18175944
              Franco49
                Lid sinds:
                29 June 2014

                Ik was ook een Tom Tom gewend ,dus nu met de DVD 800 systeem is het wel wennen ,maar eigenlijk ben ik wel tevreden ermee alleen vind ik het wel heel vreemd dat alle binnen wegen niet worden weergegeven !

                #18175945
                Opeloco
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 February 2011

                  Je hebt toch niet te ver uitgezoomd op de kaart? Want dan krijg ik ook minder straten te zien.

                  #18175946
                  Franco49
                    Lid sinds:
                    29 June 2014

                    Nee echt niet ik krijg alleen de weg waarop ik rij en de hoofdwegen (ik rij vaak over binnenwegen en die staat er niet op ) wel heel vreemd of misschien normaal!

                    #18175947
                    Stefke insignia
                      Lid sinds:
                      5 April 2014

                      Iemand update dvd voor 800 navi voor my 2010 13/14 mag Benelux dvd zijn of gans Europa voor update in de buurt van mol (prov Antwerpen)dit tegen vergoeding

                      #18175948
                      Franco49
                        Lid sinds:
                        29 June 2014

                        Stefke , die van mij ging niet of wel ? ik heb die met de 10 e letter een B, van mij mag het als het wil ,maar woon wel in het noorden van Nederland en het is bij mij gratis voor jou :D

                        #18175949
                        sig63
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          6 August 2006

                          @Franco49 wrote:

                          Nee echt niet ik krijg alleen de weg waarop ik rij en de hoofdwegen (ik rij vaak over binnenwegen en die staat er niet op ) wel heel vreemd of misschien normaal!

                          neen dat is vreemd.
                          Heb je Benelux ingeladen in het geheugen en/of zit de DVD in het toestel?

                          #18175950
                          Franco49
                            Lid sinds:
                            29 June 2014

                            Ik heb Benelux ingeladen en gebruik zoals vanmiddag toen we boodschappen gedaan hebben in Duitsland de DVD , nogmaals de hoofdwegen staan erop en toen ik een binnenweg indraaide gaf het aan :: U bevind zich buiten de digitale weg!!! .Als ik de navigatie inschakel wat ik gedaan had , ik heb hier een foto van het navigatie scherm gemaakt: Krijg het weer eens niet klaar m de foto erop te zetten. :shock: foto’s erop zetten doe ik via http://nl.tinypic.com/view.php?pic=32zp8ok&s=8#.VFut0DSG–Z” onclick=”window.open(this.href);return false; dus dat moet goed zijn.

                            #18175951
                            Franco49
                              Lid sinds:
                              29 June 2014

                              http://i58.tinypic.com/2l8gqoj.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false; nu wel dus !!!

                            13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.