Ultieme test Ierland opel grandland

Forumindex Forums Modellen Grandland X Ultieme test Ierland opel grandland

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18546242
    pjotter
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 November 2013
      #18546260
      jopsa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 May 2019

        dateert deze test van 4 jaar terug ??  Misschien doet de beste man nu nog eens zijn verhaal na 4 jaar.  (maar is slechts een “minuutopname he mannen dit verhaal”)  Best dat hij er misschien geen 4 jaart mee reed.

        #18546262
        Hans GLX
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 May 2018

          Het is een Grandland X uit de tijd dat ik er nog eentje had. Prima interieur, echt grandioze stoelen (AGR) fijne automaat. En hij rijd fantastisch. Alleen komen oneffenheden in het wegdek wel hard binnen. Ook zag ik de man in de test 20x voor niks onder de bumper schoppen, maar de klep ging niet open. Je moet links van het midden ter hoogte van de nummerplaat schoppen, dan werkt het dus wel. Ik heb die schop methode nooit gebruikt. Altijd via de knop op de achterklep, of van afstand met de sleutel. Ik had ook geen glazen dak, en andere velgen. Het is nog steeds een mooie auto. Maar solide is hij absoluut niet. De afwerking en kwaliteit, is helaas op Frans niveau. Maar hij oogt mooi, is echt zuinig in gebruik, en als “cross over”, een ruime gezinswagen. (Jammer van die distributieriem, die door de olie loopt)

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.