uitlezen astra f 1.6 16V

Forumindex Forums Modellen Astra uitlezen astra f 1.6 16V

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216399
    G1zm0
      Lid sinds:
      18 May 2009

      Ik heb daarnet mijn astra uitgelezen op de paperclip methode. Alleen blijft het mm lampje code 12 uitspugen. Code 12 is starten van de uitlezen.

      Iemand ideeën wat het kan zijn? Bij het rijden op de snelweg gaat het lampje tijdelijk branden.

      Gr,
      Marvin

      #17596687
      G1zm0
        Lid sinds:
        18 May 2009

        Eenmaal….andermaal :P

        #17596688
        G1zm0
          Lid sinds:
          18 May 2009

          Is er geen wijze opelfreak met raad? :wors

          #17596689
          boxum56
            Lid sinds:
            8 January 2008

            Het kan zijn dat de code die in het systeem zat, er net weer uit is doordat je ’te laat’ was met uitlezen. Het beste is om, wanneer de storing zich voordoet, gelijk de auto uit te lezen middels de paperclip. Helemaal ideaal is om het bij de VOD te doen maar dit scheelt je natuurlijk geld.

            Ik kan het fout hebben maar na zo’n beetje 5 á 6 keer opnieuw starten, verdwijnen de foutcodes weer uit het systeem, indien de storing in de tussentijd niet meer voor is gekomen. Dit zal per motortype/ECU wel verschillen maar bij mij is t wel ongeveer zo.

            Gewoon blijven proberen dus!

            Gr, Boxum56.

            #17596690
            G1zm0
              Lid sinds:
              18 May 2009

              Zou best kunnen. Is inderdaad al even geleden dat ik um een lang stuk op de snelweg heb meegenomen.
              Zal het nog eens proberen als het lampje weer onderweg heeft gebrand.

              Groeten,
              Marvin

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.