Uitlezen ABS storing Daewoo Tacuma (2005)

Forumindex Forums Overige Auto algemeen Uitlezen ABS storing Daewoo Tacuma (2005)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18368868
    Simonshavenaar
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 September 2019

      In de Daewoo Tacuma van mijn ouders brandt al een tijdje het ABS lampje.

       

      Zelf kan ik deze helaas niet uitlezen met mijn ELM327 (Vgate)

      Motorstoringen gaat prima (helaas ook ervaring), maar de ABS module kom ik niet bij.

       

      De auto heeft al eens bij een universele garage aan de uitlezer gehangen, maar die kon ook niets zien.

      Ook een kennis, met enkele betere uitlezers dan de mijne kon er niet bij.

       

      Aangezien de Daewoo/Chevrolet dealer niet meer bestaat kom je meestal bij de Opel dealer terecht, maar de lokale dealer vroeg zo’n hoog bedrag dat we dit voorlopig als laatste redmiddel zien, meer als een laptop aan de auto hangen is het tenslotte niet.

       

      Nu de vraag, zou het mogelijk zijn om met bijvoorbeeld de Op-com de ABS storing uit te lezen?

      Ik hoef alleen maar te weten welke sensor het probleem is, vervangen kunnen we wel zelf.

      De auto moet binnen 2 maanden weer voor de apk, dus ik moet er toch binnenkort aan beginnen.

      Mocht er een andere manier zijn om makkelijk de ABS sensoren uit te lezen, of te vinden waar het probleem zit, ik hoor het graag.

       

       

       

       

       

      #18370851
      Maarten0114
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 January 2020

        Welke apparaten heb je geprobeerd. De Foxwell nt644 kan dat wel. Zelfs de goedkopere elite nt630. Kun je goedkoop kijken bij ZbGlory. Nl

         

        Wel vervelend hoor. succes

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.