Uitlaat vervangen Corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Uitlaat vervangen Corsa C

  • Dit onderwerp is leeg.
18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222522
    NWitkamp
      Lid sinds:
      11 April 2010

      Wie kan mij vertellen waar ik een leuke sport uitlaat kan vinden voor mijn corsa c? Gaat alleen om het eind stuk zegmaar.

      En is dit heel moeilijk zelf te vervangen? Of zijn er handige mensen in de buurt van Utrecht?

      Alvast bedankt!

      #17688626
      groenetijger
        Lid sinds:
        13 December 2007

        Het zijn gewoon buizen die over elkaar schuiven, dus dat valt wel mee. Kan je dus best goed zelf doen.
        Er zijn natuurlijk diverse zaken die dempers leveren, maar wil je alleen een andere demper, of een sportdemper met een mooi sierstuk?

        #17688627
        corsageak
          Lid sinds:
          28 October 2009

          nlpower.com kan je ze op maat gemaakt kopen op cargoods.com ook.

          ik heb een novus bij cargoods vandaan, duurde ff 3 weken voor ik m had, maar hij zat er in 3 minuten onder en na een aantal weken is hij goed ingebrand en maakt hij een net geluid.
          na enige tijd jaar of 2 ofzo gaan wel de schotten losser zitten waardoor je een echte blerpijp krijg. ik krijg daar nu ook last van maar dat maak mij verder niet uit :) hah

          corsageak

          #17688628
          NWitkamp
            Lid sinds:
            11 April 2010

            origineel gepost door groenetijger
            Het zijn gewoon buizen die over elkaar schuiven, dus dat valt wel mee. Kan je dus best goed zelf doen.
            Er zijn natuurlijk diverse zaken die dempers leveren, maar wil je alleen een andere demper, of een sportdemper met een mooi sierstuk?

            Gaat me voornamelijk om een mooi sierstuk. Omdat ik nu zoon lelijk klein pijpje heb :(

            Zoek iets van een ovale of 2 pijpen.

            #17688629
            NWitkamp
              Lid sinds:
              11 April 2010

              origineel gepost door corsageak
              nlpower.com kan je ze op maat gemaakt kopen op cargoods.com ook.

              ik heb een novus bij cargoods vandaan, duurde ff 3 weken voor ik m had, maar hij zat er in 3 minuten onder en na een aantal weken is hij goed ingebrand en maakt hij een net geluid.
              na enige tijd jaar of 2 ofzo gaan wel de schotten losser zitten waardoor je een echte blerpijp krijg. ik krijg daar nu ook last van maar dat maak mij verder niet uit :) hah

              corsageak

              Dankje zal de sites eens doornemen. Moet niet te veel herrie maken gewoon diep geluid niet te hard.

              #17688630
              corsageak
                Lid sinds:
                28 October 2009

                gewoon een novus nemen, net mooi sportgeluidje.. was er 140 euro voor kwijt. incl verzenden

                #17688631
                NWitkamp
                  Lid sinds:
                  11 April 2010

                  origineel gepost door corsageak
                  gewoon een novus nemen, net mooi sportgeluidje.. was er 140 euro voor kwijt. incl verzenden

                  Had er een gevonder op Nlpower.nl, maar denk dat 2 pijpen toch mooier staat. En die hebben ze niet echt een mooie voor corsa c, maar ga nu even die andere site doorspitten.

                  #17688632
                  NWitkamp
                    Lid sinds:
                    11 April 2010

                    Zitten alle benodigde materialen er ook al bij? Om hem vast te zetten etc? bij cargoods?

                    #17688633
                    2e-c14nz
                      Lid sinds:
                      5 June 2009

                      Je kunt ook bij gm-tuningparts kijken. Zelf goede ervaring mee, goede kwaliteit en zeer vriendelijk.

                      #17688634
                      wessaa
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        25 July 2007
                        #17688635
                        2e-c14nz
                          Lid sinds:
                          5 June 2009

                          Ziet er goed uit :thumbup Hoe bevalt hij qua geluid?

                          #17688636
                          corsageak
                            Lid sinds:
                            28 October 2009

                            jom is t zelfde als novus, k heb binnekort ook die ovale dtm duplex van nlpower.
                            @ 2e c14nz qua geluid hetzelfde als novus. is bijde een schottendempert. lekker sportief geluidje. alleen met middendempervervanger gaat hij veel harder klinken.

                            corsageak

                            #17688637
                            wessaa
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              25 July 2007

                              origineel gepost door 2e-c14nz
                              Ziet er goed uit :thumbup Hoe bevalt hij qua geluid?

                              qua geluid prima! ik rijd dan wel met een zelfgemaakte middendemper vervangen .. maar op een 1.2 heb ik er niks over te klagen! mooi geluid zit er in! lekkere diepe brom :thumbup

                              #17688638
                              NWitkamp
                                Lid sinds:
                                11 April 2010

                                Top ga ik die ook maar eens bestellen. Ziet er goed uit.

                                Alleen even bedenken hoe ik die eronder ga krijgen.

                                Trouwens nog een heel raar probleem…

                                Auto is paar dagen terug voor de apk geweest en hebben ze er andere uitlaat dus onder gezet en stabilisator stang moest vervangen worden… Maar ik heb nu als ik ga rijden en je trapt het gas goed in dan blijft hij bij de 4000 toeren een soort hangen. Heel raar lijkt net of tie dan een dipje heeft en dan bij 5000 toeren trekt hij weer verder… Iemand enig idee hoe dit kan komen? Voor die apk had ik er geen last van.

                                #17688639
                                wessaa
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  25 July 2007

                                  hoe je die er onder gaat krijgen.. is echt een makkie!
                                  je hebt vast wel een buur/kennis of misschien zelf wel een goede garage krik! en een paar goede steunen .. dan heb je je uitlaat vervangen met hooguit 20 minuten.
                                  enige wat je dus nodig bent, een krik, 2 steunen, en een ratel met verlengstuk en dop 13 om je uitlaat klem los te draaien! en een paar flesjes bier om na het werk even tot rust te komen :jerry

                                  en die dip, misschien door die andere uitlaat? je kunt het allicht testen als je die andere er op zet

                                  #17688640
                                  NWitkamp
                                    Lid sinds:
                                    11 April 2010

                                    origineel gepost door wessaa
                                    hoe je die er onder gaat krijgen.. is echt een makkie!
                                    je hebt vast wel een buur/kennis of misschien zelf wel een goede garage krik! en een paar goede steunen .. dan heb je je uitlaat vervangen met hooguit 20 minuten.
                                    enige wat je dus nodig bent, een krik, 2 steunen, en een ratel met verlengstuk en dop 13 om je uitlaat klem los te draaien! en een paar flesjes bier om na het werk even tot rust te komen :jerry

                                    en die dip, misschien door die andere uitlaat? je kunt het allicht testen als je die andere er op zet

                                    Haha heb wel die standaard krik die achterin ligt… Heb opzich al het gereedschap wel in huis om het te doen. Waar heb jij hem destijds besteld?

                                    Zit nu te kijken voor deze:

                                    http://www.cargoods.nl/shop/sportuitlaten-novus/1174-sporteinddemper-opel-corsa-c-2×76-mm/

                                    Maar ben alleen bang dat het zo schreeuwerig word en dat wil ik juist niet.

                                    #17688641
                                    NWitkamp
                                      Lid sinds:
                                      11 April 2010

                                      Vind dit ook wel mooi. Weet alleen niet of die 90mm of 76mm zou zijn…

                                      Zulke velgen ben ik ook nog naar opzoek. Corsa d velgen staat nu wel 16 inch velgen op marktplaats, maar denk dat 17 toch iets mooier staat.

                                      #17688642
                                      wessaa
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        25 July 2007

                                        ik heb mijne besteld bij de lokale tuning`s shop hier .. heb ik ook geen gedoe met “internet garantie”

                                      18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
                                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.