Gisteren had ik nog eens tijd te véél dus heb ik me bezig gehouden met men Monza. Ik had last bij een koude motor van een dansend toerental ook bij het optrekken pruttelde de wagen. Dus heb ik een nieuwe in-uitlaatpakking gestoken. Bouten van het uitlaatspruitstuk zaten ook niet meer al te vast voelde ik bij het demonteren. Mee dat ik héél de boel heb gedemonteerd heb ik ook alles weer mooi met thinner opgepoetst waardoor er géén vuil meer tegen de motor plakt :D. Héél de boel weer gemonteerd en natuurlijk een testrit gaan maken. Was ik nog niet de oprit af viel hij opeens stil en was hij niet meer in de gang te krijgen :o:o:o. kap open getrokken en het was al meteen duidelijk waarom hij niet meer in de gang wilde. De delcokap was van de motor afgesprongen omdat ik waarschijnlijk tijdens de werkzaamheden het ijzeren klemmetje van de delcokap los heb gestoten :fy1:swear. Gelukkig was het koolstofstaafje in de delco niet afgebroken, dus alles weer mooi kunnen monteren. En tik de motor draaide weer als een zonnetje. Nu de pakking vervangen is rijdt de wagen nog beter als tevoren. Zo heb ik geen pruttelend geluid meer bij het optrekken, danst de motor niet meer op en neer, hij reageert véél directer en de benzinegeur die de wage de laatste tijd gaf is ook weg (waarschijn was de lucht benzineverhouding niet meer 100% correct) Hij kan er nu dus weer een tijdje tegen