uitlaat afwatering

Forumindex Forums Modellen Astra uitlaat afwatering

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206960
    b07
      Lid sinds:
      24 February 2009

      ik heb net een katalysator geplaatst op een astra g ,deze is gewoon dicht maar, als je de uitlaat met de hand dicht houd gaat die lekken tussen de gleufjes/inkepingen/afwatering van de middendemper.

      in de regels staat dat een uitlaat gasdicht moet zijn op de afwaterings gaatjes na ,kan ik er vanuit gaan dat die gewoon word goed gekeurd,ik neem aan dat de keurmeester alleen kijkt naar roetplekken en ,luistert of die geen lek hoort ?

      #17400314
      arjontje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 March 2006

        Ik begin met een viergas test daar kan ik vaak al zien of een uitlaat lek is of niet.
        zie ik niks dan is het de brug op. Zie ik zwarte roet sporen op de uitlaat dan druk ik de uitlaat pijp dicht.
        Is het op de schuif stukjes dan potje gun gum er bij pakken. en smeren

        #17400315
        b07
          Lid sinds:
          24 February 2009

          dus als die op het schuif stuk middendemper/kat alleen lekt als je em dicht houd met de hand is dat afkeur?

          hoe zit dat dan met de afwatering daar mag die toch lekken?

          #17400316
          b07
            Lid sinds:
            24 February 2009

            heb net een monteur gesproken ,die zij dat die niet mag lekken als de uitlaat word dicht gehouden,wel op de afwatering maar, die inkepingen zijn geen afwatering ,dus ga em maar dicht smeren met open haard kit .

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.