Uitlaat

Forumindex Forums Modellen Corsa Uitlaat

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226615
    Nick-C20XE
      Lid sinds:
      6 August 2010

      Zit al een tijdje te kijken voor een nieuwe uitlaat voor mijn Corsa B C20XE maar welke uitlaten passen hier op ?
      Zat een beetje te vergelijken met andere modellen en sommige lijken er echt op.

      Mijn vraag is dus, passen er uitlaten van meerdere modellen onder de Corsa B of niet ?

      Verder is er ergens een site ofzo waar ik voor een compleet groep A systeem kan kijken ? (Liefst RVS want de Gr. A uitlaat die er nu onder zit ziet al flink bruin van de roest) vind het namelijk beetje jammer dat de kat (wil ik er toch onderuit) en het spruitstuk gewoon nog dun zijn.

      Laatste vraagje, is er ook een manier om een corsa vlammetjes te laten spugen en/of knallen zonder zo een lame afterburner setje ?
      Zoals bijv de Subaru’s enzo nogal snel doen met een aftermarket uitlaat.
      Na wat onderzoek was ik er achter gekomen dat je een uitlaat met een goede flow moet hebben maar hoe weet je zoiets :P

      Alvast bedankt !

      #17736690
      mayhem
        Lid sinds:
        13 June 2006

        echte klappen krijg je niet van een duf vlammenkitje or.

        bastuck is betaalbaar qua uitlaat.

        #17736691
        youri_corsa_gsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 April 2006

          Ik heb nog wel iets waarmee er vlammen en klappen uit je uitlaat komen :D. Als het meezit haal ik em volgende week van mijn eigen auto, dan komt ie hier bij te koop te staan

          #17736692
          corsa b gsi
            Lid sinds:
            14 May 2009

            ik heb ook een setje bij mij eronder keiharde klappen met steekvlammen van de klappen plus launch control erop.

            #17736693
            mayhem
              Lid sinds:
              13 June 2006

              whahah, alles wat uit de buurt van Rotterdam komt rijd met ermee

              :jerry

              #17736694
              youri_corsa_gsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 April 2006

                Ja anders hoor je er niet bij, je weet toch swa

                #17736695
                Nick-C20XE
                  Lid sinds:
                  6 August 2010

                  origineel gepost door Nick-C20XE
                  Laatste vraagje, is er ook een manier om een corsa vlammetjes te laten spugen en/of knallen zonder zo een lame afterburner setje ?
                  Zoals bijv de Subaru’s enzo nogal snel doen met een aftermarket uitlaat.

                  Was ik niet duidelijk genoeg ? :P

                  En een uitlaat hoeft niet perse “goedkoop” te zijn.
                  Moet gewoon kwalitatief goed zijn en een mooi geluid produceren.
                  en RVS natuurlijk.

                  Over die Subaru’s had ik een keer op zo een forum gelezen dat dit voornamelijk zo makkelijk gaat bij hun omdat Subarus standaard al rijk afgesteld staan of zo iets.
                  Wil ook wel knaltjes of vlammetjes bij het overschakelen :P

                  Edit: Aan de foto’s te zien van de Bastuck einddemper is het een reflectiedemper wat de vlammetjes niet ten goede komt denk ik.

                  #17736696
                  youri_corsa_gsi
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 April 2006

                    De enige die het hier over een lame afterburner setje heeft ben jij hoor?? Want wat heeft een MSD ontsteking met een afterburner te maken?
                    Maar als jij klappen en vlammen verwacht op een (standaard?) c20xe met alleen een andere uitlaat. Dan wens ik je heel veel succes, en zou wat meer info zoeken.

                    #17736697
                    Nick-C20XE
                      Lid sinds:
                      6 August 2010

                      Ow ik ging er vanuit dat jij zo een setje bedoelde met zo een bougie in je uitlaat en zo een ding wat je ontsteking tijdelijk onderbreekt.
                      Ik sta open voor alle info als jij mij nader uit zou willen leggen wat jou ding dan precies doet :P

                      Heb er namelijk al alles over proberen op te zoeken zonder succes behalve die verhalen van de Subaru’s dan.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.