uitbouwen startmotor?

Forumindex Forums Modellen Astra uitbouwen startmotor?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17234307
    benatang1952
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 March 2011

      Heeft iemand of weet iemand een link of heeft zelf een beschrijving (liefst met plaatjes) over het uitbouwen/los koppelen van een startmotor van een Astra G 1.6 X1.6XEL uit 1999.

      We hebben 1 bout beneden los en 1 moer boven los .. maar we krijgen deze niet losgekoppeld…

      Alvast bedankt!

      Bedankt voor de snelle reaktie.
      Het probleem heb ik al opgelost, startmotor zit vast met beneden een bout, en boven een moer, bij de bovenste moer heb ik eerst de aarde kabel moeten los maken en daar nog een moer(draad stangetje met moer) toen had ik de startmotor in de handen.

      grt Benatang

      #17839532
      Famempeters
        Lid sinds:
        8 March 2008

        kijk is op http://www.hbase.nl ik zie op het plaatje een flens met 3 boutgaten dus zal er nog een zijn verder accu los en de kabel los nemen van de starter en weg nemen .

        verder nog even op de gebruikte starters gekeken maar voor de x16xel zie ik 3 boutgaten dus moet er nog een zijn

        #17839533
        Aapje
          Lid sinds:
          1 January 2009

          Inderdaad, 3 stuks afgelopen maand nog 1tje los gehaald.

          Je zit ook trouwens met een rare bocht die je zult maken ivm. het langs gaan van de starterkrans/vliegwiel.

          #17839534
          benatang1952
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 March 2011

            gelukt! thnx voor de reacties!!

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.