Uitbouwen binnenkant portier Zafira B 2008

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Uitbouwen binnenkant portier Zafira B 2008

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17257275
    udo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 January 2007

      Hallo,

      Wie kan me tips geven voor het uitbouwen van de zijkant van de portieren van een opel zafira B uit 2008.
      Ik wil namelijk mijn ramen blinderen met folie en wil het folie over het hele glas hebben.
      Graag hoor ik.

      #18136731
      johanhummer9
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 May 2011

        achter je deurklink (binnen) zit een klein rond plastic dingetje, eruit wippen en daar vind je een schroef.

        plastic strip die aan de zijkant tegen je schakelaars zit loswippen met een geschikt gereedschap , daar vind je nog 2 misschien meer schroeven.

        kijk even aan de onderkant en zijkant of daar nog meer schroeven zitten.

        daarna aan de onderkant lostrekken ( je moet redelijk hard trekken , niet bang zijn) zit vast met drukclipjes of hoe je het ook noemt .
        als je rondom de hele deur los hebt , deurpaneel omhoog duwen uit de ijzeren klemmen die aan je deur vast zit. let op dat je wel daarna de stekker(s) en deurklinkkabel loshaalt

        #18136730
        udo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 January 2007

          Bedankt voor de tip ! Ik ga gelijk even kijken.
          Die schroef achter de deurklink had ik niet gezien, en misschien dat ik wat agresiever moet zijn.

          #18136729
          ruud013
            Lid sinds:
            26 December 2012

            ik zou de zijruiten bij de voordeuren zowiezo niet doen,
            ik zag ze net bij ”Blik op de weg” een flinke boete geven aan iemand in een Honda nsx met iets te donkere ruiten

            in amerika zie je bijna niets anders,tjah holland

            #18136732
            johanhummer9
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 May 2011

              Voorruit gewoon doen tot de maximale waarde

              #18136733
              udo
              Deelnemer
                Lid sinds:
                31 January 2007

                Voorruiten was ik sowieso niet van plan, allen achter de 1e stijl.
                Maar ja, heb het in de rug, dus het zal even uitgesteld worden.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.