UHP probleem :(

Forumindex Forums Overige Op-Com UHP probleem :(

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256823
    botssiee
      Lid sinds:
      24 October 2010

      Hallo,

      Nou had ik straks me auto weer een keer uitgelezen met me op-com (hetzelfde zoals ik het altijd doe), maar nou merkte ik net ineens dat me karkit gedeelte niet meer werkt en dus ook weg is uit me beeldscherm van me DVD 90 NAVI.

      Dus maar weer me op-com aangesloten en krijg ik dus dit:

      Als ik dan de vraagtekens aanklik en in het scherm van de UHP zit en foutcodes aanklik krijg ik dit:

      Zoals je op de eerste foto ziet, zie je ook een foutcode zitten bij DIS, die foutcode krijg ik niet gewist en als ik het probeer geeft hij dit aan:

      Bij het programeerings gedeelte staat me UHP gewoon op aanwezig.

      Is er iemand die me uit de brand kan helpen of nog dingen weet die ik kan proberen, ik baal er goed van :(

      #18124408
      jsgsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 July 2004

        Er is op een of andere manier geen communicatie met de uhp module.
        Wat je kan doen is even de accu pool er een minuut af halen.
        De voedingen van de uhp module controleren (+ en massa).
        Stekkers op de uhp controleren of ze goed vast zitten.

        Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk

        #18124409
        botssiee
          Lid sinds:
          24 October 2010

          Accu net los gemaakt, maar helpt helaas niet.

          Waar zit dat UHP model ergens, zodat ik dat kan controlleren?

          Verwacht eigelijk niet dat er iets los zit, want dat moet wel heel toevallig los gesprongen zijn dan, net als ik de op-com eraan gehangen heb.

          #18124410
          Spacejam
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2006

            Als hij origineel is linksonder het stuur

            Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

            #18124411
            botssiee
              Lid sinds:
              24 October 2010

              Bedankt voor de info Spacejam.

              Module heb ik gevonden en blijkt toch dat er wat los zat op de printplaat, dus even kijken of dat nog gemaakt kan worden.

              Maar nou heb ik de volgende vraag.

              Als ik het module eraf haal, dan werkt me radio en navi ook niet meer.
              Ik heb met me op-com toen maar me UHP4 op afwezig gezet, maar nogsteeds geen radio of navi.
              Kan dit kwaad of zie ik iets over het hoofd?
              Ik weet namelijk nog niet hoelang ik nog zonder dat module rond moet rijden.

              #18124412
              Spacejam
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 November 2006

                De radio zou gewoon moeten werken zonder uhp ookal is hij nog gewoon geprogrammeerd. Alleenbhet ujp tabblad zou dan leeg worden

                Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

                #18124413
                botssiee
                  Lid sinds:
                  24 October 2010

                  Ik vind het ook maar vreemd, want als ik het module weer aansluit, werkt het wel weer gewoon.

                  En als ik hem eraf haal verdwijnen inderdaad ook de tabbladen van me radio en navi.

                  #18124414
                  botssiee
                    Lid sinds:
                    24 October 2010

                    Probleem nog niet opgelost, radio en navi werken, maar UHP4 nog steeds niet.

                    En me binnenverlichting ook niet meer en me lichtschakelaar reageert niet en springt via iedere stand aan als ik het contact aanzet of start, binnenverlichting blijft uit. :wtf :swear

                    UHP4 module is niks mis mee, volgens een kennis die veel verstand van printplaten enzo heeft.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.