TWA’s prutserpoetsjes

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing TWA’s prutserpoetsjes

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18348478
    TWA
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 June 2010

      Jawel, ook ik ben maar eens begonnen met het betere poetswerk. Als kerstcadeau een Ferm rotary gehad en daarmee aan de slag gegaan. Niet de meest makkelijke manier, maar er is een tijd voor DAP en een tijd na DAP. Hoe meer poetsen, hoe meer ervaring. We komen er wel :applause02:

      Hoe dan ook zal ik in dit topic wat gaan posten wat ik zelf heb gedaan en met welke middelen.

      Bij tips of comments : post ze graag, er is immers altijd ruimte voor verbetering :toppie:

      Greetz Emiel

      #18348479
      TWA
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 June 2010

        Vandaag 3 weken na de vakantie Frankrijk en Belgische Ardennen (3000km ongeveer gereden) ein-de-lijk de Astra weer even vertroeteld met dr badje en waxje. Kan niet klagen over het resultaat zullen we dan maar zeggen, dat na al het bloed, zweet en bier :applause02:

        Buitenzijde na wassen met Meguiars Gold Class shampoo, handmatig ingesmeerd met Poorboys Polish met Sealant en afgetopt met Poorboys Natty’s Paste Wax… De plaatjes zeggen genoeg denks B-)

        Binnenzijde na een goede zuigbeurt :whistle: en handsopje ingespoten met Bruynzeel’s Leder Spray. Geweldige ervaring voor een Action prijs van €1,79 :no-money:

        En als laatste de banden en zijskirts ingesmeert met Merguiars Endurance Tire Gel. Met de skirts moet ik nog aankijken hoelang het effect blijft zitten, was een probeersel :mail:

        En de vrouw heeft weer de eer het eerste rondje te mogen maken in een frisse schone wagen :smiley-car: sommige hebben al het geluk :rolling:

        Thanx 4 reading :good:

        Greetz Emiel

        #18348480
        Senatorman
        Beheerder
          Lid sinds:
          7 November 2016

          Erg netjes en superstrakke Astra :good:

          #18348481
          TWA
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 June 2010

            Thanx! :toppie:

            #18348572
            kadett-supreme
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 July 2004

              goed bezig…..

              ik begrijp dat je ook al een dap had? zo ja, hou die erbij, want je zal na gebruik van een rotary altijd moeten finishen met een dap om e.e.a. zonder hologrammen te kunnen afleveren, zeker als je nog niet heel veel ervaring hebt.

              #18548645
              deja witting
              Deelnemer
                Lid sinds:
                28 November 2023

                Dus ik dacht dat je al aan de DAP was? Vergeet niet om altijd een dap te gebruiken na het gebruik van een draaiknop als je hologrammen wilt vermijden bij het afleveren van items, vooral als je nieuw bent in het spel en niet veel ervaring hebt.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.